Bebeğimin göbeği kanıyor

15 günlük bebeğimin göbeği düştükten Bi hafta sonra göbeği kanadı dr götürdüm k vitamini yaptı durdu bugün yine kanadı çok akacak kadar değil biraz kanamış kurumuş aynı durumla karşılaşan varmı yardımcı olurmusunuz kızlar

Benimki beş haftalık oldu düşünce benim bebeğimki de kanadı bir süre atletine bulaşıyordu hep bulaşacak kadar özellikle ağladığı zamanlar gün geçtikçe iyileşmeye başlıyor su surecte bile tam iyilesmedi

Yaa geçmiş olsun Bi işlem yaptınız mı

İlk başta doktor düsmeye yakın bizimkinde az bir kanama yeri vardı Krem vermişti düşünce yine ondan sürdüm bir kaç gün ama nemden arindirilmasi gerekiyormuş çabuk iyileşmesi için bir şey uygulamadim ondan sonra gobegi düştüğü günün ertesi banyo yaptırmaya başladım günlük banyodan sonra kuruluyorum sadece bezi bağlarken dikkat edin oraya gelmesin zamanla iyileşir

Aynı durumu bende yaşadım. Yikadikca kanıyordu Dr dedi bı kaç gün yıkamayın kurusun. 4 günde bir yıkadık ve iyice kuruladij şükür kurudu daha kanamadi tavsiyem yıkamayın sürekli biz iki günde bir yıkıyorduk bıraktık ozaman

Gölürdüm yaptılar yine kanadı ama kanı üstünde kurudu daha çok olursa götüreceğim teşekkür ediyorum

Evet bugün itibariyle bende yıkamıyorum iyileşince yıkıycam inşallah