Merhaba güzel anneler bebeğim 8 buçuk aylık aylardır hatta doğduğundan beri de denebilir yaz bebeğiydi ona bağlıyordum ama özellikle emerken ya da uyurken aşırı terliyor kafası kolum ıslanıyor yastığı hep ıslak evin derecesi 21 çok kalın da giymiyor ama sırılsıklam oluyor kafasınnırmal bi durum mu yoksa bir rahatsızlığın habercisi mi böyle olan var mıdır
Bakıldı demiri ve ferritini düşük çıktı acaba ondan olabilir mi d vitamini normal çıktı
Demir düşük olduğunda olabiliyormuş değerler normale dönünce muhtemelen azalacaktır
Evet demir şurubu yazmış ama eczane şurup verme dedi bestiron damlaya başladık ocean kullanıyorduk
Aynen bakalım bestiron ne yapacak
Kac aylik kac damla bide hangi öğünde veriyor sunuz
8 aylık 8 buçuk kilo 9 damla veriyorum doktor 1 ml ver dedi artık zaten yaklaşık 1 ml oluyor 9 damla da
