Bebeğimin kafası aşırı terliyor

Merhaba güzel anneler bebeğim 8 buçuk aylık aylardır hatta doğduğundan beri de denebilir yaz bebeğiydi ona bağlıyordum ama özellikle emerken ya da uyurken aşırı terliyor kafası kolum ıslanıyor yastığı hep ıslak evin derecesi 21 çok kalın da giymiyor ama sırılsıklam oluyor kafasınnırmal bi durum mu yoksa bir rahatsızlığın habercisi mi böyle olan var mıdır

Bakıldı demiri ve ferritini düşük çıktı acaba ondan olabilir mi d vitamini normal çıktı

Demir düşük olduğunda olabiliyormuş değerler normale dönünce muhtemelen azalacaktır

Evet demir şurubu yazmış ama eczane şurup verme dedi bestiron damlaya başladık ocean kullanıyorduk

Aynen bakalım bestiron ne yapacak

Kac aylik kac damla bide hangi öğünde veriyor sunuz

8 aylık 8 buçuk kilo 9 damla veriyorum doktor 1 ml ver dedi artık zaten yaklaşık 1 ml oluyor 9 damla da