Bebeğimin ne rahatsızlığı olabilir ? (Kan lekeli kaka fotoğraflı)

Herkese merhabalar. Bebeğim 42 günlük. Bebeğimin kakasinda kan lekesi oluyor. İlk çocuk doktoru kontrolünde 1 kez olmuştu. Doktor takip edin devam ederse inek sütü alerjisi değerlendirilebilir demişti. Leke devam edince ben direk süt ürünleri ve yumurta diyetine başladım. (8 Kasım’da) Kanlı leke gelmedi uzun süre. Yumurta diyetini açtım leke yeniden geldi. Ve dedik ki yumurta alerjimiz var. Yumurta diyetini açalı yaklaşık 1 hafta olmak üzere. Sadece bir kez yedim. Bugün kanlı leke yeniden artarak gelmeye başladı. Pazartesi kontrolümüz var. Bebeğimizin durumu alerji mi yoksa makatta çatlak ihtimalini de okudum ne olduğunu anlayamiyoruz. Kanlı leke sebebi alerji ve alerji dışında neden olabilir ? Benzer durumu yaşayan anneler yardımcı olabilir misiniz ? :cherry_blossom:



Doktorunuz daha sağlıklı yorum yapacaktır. 3. Ayda kakada kan nedeniyle biz de süt ürünleri diyetine başladık, ama doktor emziren anneye hem süt hem yumurtayı diyetinden çıkar diyemiyoruz demişti. Sadece süt ürünlerini kes ve kalsiyum ve d vit takviyesi al demişti. 1 ay 1.5 ay yine kakada kan devam etti 2 aya yakın bir süt diyeti sonrası kakada kan gecti. Yani bir müddet devam edebiliyor yine. Ama diyeti doktorunuzun yönlendirmesi ile yapmanızı tavsiye ederim. Çünkü kestiginiz ürüne bağlı anneye takviye veriliyor.

Merhaba geçmiş olsun. Evet anneye takviyeleri duydum. 40 kontrolumüze kadar diyet yaparak gitmiş olmak istedim. Doktor yönlendirmesiyle süreç tabiki daha sağlıklı ilerleyecektir. O zaman tek ürün diyeti olarak devam ediyor süreç.

Annenin beslenmesinde bir eksiklik veya zorluk olmaması için demişti doktor. Konuşmasından korkulacak bir durum olmadığını anladim. Tabi kan görünce anne olarak kötü hissediyor insan doğal olarak. Takip edilmesi gereken bir süreç sadece. 5. Aya kadar diyete devam dedi, Kilo alımında gerilik ve aşırı huzursuzluk olursa gelirsin demişti. Bakalım yarın gidecez 5. Ay kontrolüne İnşallah bir sorun olmaz

Evet maalesef belirsiz bir durum olduğu için anne olarak kendimi çok huzursuz hissediyorum. Bakalım doktorumuz nasıl bir yol çizecek bize. Umarım sizin de bebeğinizde bir sorun çıkmaz :pray:

4 . Aya kadar bizde de vardı . Önce süt ürünleri olan herşeyi kestik . Yine oldu. Sonra yumurta ürünleri olan herşeyi kestik yine oldu .
Sabah bişey yiyordum ertesine güne kadar aç :grimacing: neyin sebep olduğunu bulmak için .
Tabii hepsi doktor eşliğinde .
Kan tahlili
Alerji testi hepsi negatif. Hiç bişeye alerjisi gözükmüyor. Ama kan Var.
4. Aya yakın buldum . Süt yapsın diye yediğim fındık ve tahine alerjisi çıktı .
Bi gün fındık yedim . Kan var kestim yok.
Tahin yedim kan var kestim yok .
Karıştırarak değil de öğün öğün yediğini yazarak bul. Çünkü tahliller negatif olsa bile alerjisi yok diyemeyiz 6. Aya kadar demişti doktorumuz

Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Doktorunuz diyet süresi olarak 1 ay mı süre verdi ? Yani 1 ay süt ürünleri 1 ay yumurta şeklinde miydi? Dediğiniz gibi ben de süt olsun diye tahin pekmek, ceviz , çeşitli kuruyemişler yedim. Doktor kontrolünden sonra inşallah birkaç ay içinde bizim de durumumuz netleşir. Dediğiniz gibi diyet sürecinde bildiğin aç geziliyor :slightly_smiling_face: Yeter ki bebeklerimizin sağlığı yerinde olsun da biz yemesek de olur diyoruz. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :cherry_blossom:

Kasım ayının başından beri benim bebeğimde de kan var. 2 kere gittik doktora. İlk gittiğimizde makatta çatlak da var önce onu halletmeniz lazım dedi kremler verdi. 10 gün geçti düzelmeyğnce tekrar gittik. Çatlağın çok küçük olduğunu bir de 2 3 hafta süt ürünlerini kesmemi alerjisi olup olmadığını anlamamızı söyledi. 1 haftadır süt ürünü yemiyorum bazen var bazen yok ama çatlak da devam ediyor o yüzden çözemedim hala. Oturup ben de yazacağım ne yedim ne zaman kaka var diye. Alerji gecici bir şey ama üzülüyoruz anne olarak…

Canım Bana 15 gün takipli yaptı .
Ama diyete girmedin önce bütün tahlilleri yaptırdı.
Hepsi negatif çıkınca şansa göre ya hemen buluruz yada geç dedi .
İlk 15 gün süt sonra yumurta hala olunca kan ;
sen yavaş yavaş ye abartmadan ama gün gün yaz dedi.
Ben yine yemedim tabiii.
Hemşire arkadaşım fındık ve tahin de yapar bi kes deyince öyle bulduk biz .
Ama yazmak en iyisi
Birinci gün sabah süt yumurta yeme yeşillik ye ikindi sütüne kadar kan yoksa ikindi az bi tahin yeee baktın akşam yada geceye doğru kan var bekle
İkinci gün Sabah biraz daha tahin ye akşama doğru kan ya olur ya olmaz
Üçüncü güne zaten kakasında kan varsa tahin yapmıyor ama kan yoksa tahin yapıyor demek. Diğerleri böyle böyle dene .
Ama alerjisi varsa 1 günün sonu mutlaka kan oluyor ona karşı. Anlıyorsun yani

Size de çok geçmiş olsun. Beslenme konusunda gerçekten not almak en sağlıklısı galiba. Evet belli bir süre sonra geçiyormuş ama anne olarak bizi hem psikolojik hem de bedenen etkiliyor. Süt ürünlerini kesince benim sütüm birden azaldı. Bol yesillik ve sebze yemekleriyle sütümü yine arttırmayi epeyce başardım.

Uygulamış olduğunuz takip mantıklı aslında. Kimisi de alerji yapan ürünü diyete başladiginizda en az 2-3 hafta içinde sonuç vereceğini söylüyor. Eğer doktorun önerisiyle diyete baslanilirsa önerdiğiniz şekilde bir kaç ürün deneyecegim. Çok teşekkür ederim​:cherry_blossom:

Bian önce düzelir inşaAllah :palms_up_together:t2::palms_up_together:t2:
Bebişlerimize bişey olmasın da gerisini biz anneler hallederiz :smiling_face_with_three_hearts::cherry_blossom:

İnşallah :pray: Evet kesinlikle öyle :cherry_blossom::smiling_face_with_three_hearts: