Bebegim 15 günlük vucüdü kızarıklar var küçük küçük alerji mi oldu yoksa sıcaktan mı acaba başına gelen var mı
Ne zamandan beri böyle? Bebeğiniz henüz yenidoğan ve yenidoğan döneminde vücutta kızarıklıklar olabiliyor böyle ama bunu şampuan, kıyafet vs de yapmış olabilir.
Ya isilik yada ben sormustum tenleri ince oldu icin kirmizi kan kabarciklari oluyo dedi ici gozukuyo buyudukce derimiz kalinlasir gozukmez dedi.yada bebek aknesi olabilir dedi.bebegin teni bizimkinden 5 kat daha ince dedi onun icin koruma acisindan dusuk dedi disa karsi etkenlere mikroplara
Ph degeri olan sabun kullan
Tenin yavasca temizle ve avuc ici ozellikle
Nemlendirici krem yada yag sur
Direk gunes ve soguga karsi tutma
Yeni oldu bu 2 gün götürdüm kanlarına baktılar bişy yok dedi kurdeşen döküntüsü dedi ufak olduğu için bişy veremiyoruz günluk yıka dedi artarsa getir dedi
Çok geçmiş olsun, tahlillerin temiz çıkması güzel haber
Evt çok şükür ama kendi kendine geçer mi şuan hergün yıkıyorum hiç birşey kullanmıyorum umarım geçer her yerinde olmuş ayak ve ellerinde de var
Alerjili bir evladım var 5 yaşında ve bunlar alerji değil kesinlikle alerji çok farklı oluyor vücudun tam kapsamıyor belirli aralıklarla ufak benekli benekli yapılar oluyor özellikle general bölgede sivilce şeklinde oluyor daha çok iyilik gibi kesinlikle bebe yağı işe nenlendir ve sabunu elinle vücuduna sürerek yıka çünkü kullandığın mendiller yapabiliyor ben kızımda yaşadım oğlumda yapmıyorum o hatayı zaten bebek nasıl bir kiri olabilir ki çişinile şeker gibi kokuyor![]()
Geçti çok şükür
