4 aylık olucaz haftaya çevredikiler ağzına tattır diyorlar . Yaptınız mı bu tarz meyve vs ?
Yapıyorum vallahi ben aralar 4 aylık 1 hafta 8 günlük şuan oğlum diğer oğlumda yapmamistik Şuan 5 yaşında yemiyor mesela pek birşey sağlıkla büyüsünler inşallah ![]()
Vallahi akşam 1 2 çay kaşığı nar suyu verdik mesela o an evde ne varsa mandalı da suyunu az verdik tadimlik yani ben zaten 6 ayda baslicam tatlarına baksın diye dediğim gibi ilk oğlum da çok çektim hala yemek konusunda çekiyorum bunun olayı siz bebeğinizi iyi tanıyacak biliceksiniz tepkisi bide ben öyle yapıyorum şahsen
Doktorlar 6. Ayda kati gıdaya başlarken bile meyve gibi cazip tatlarla baslamayin diyor. Kabak, patates, havuc gibi tatsiz gidalari oneriyor ki tat seçmesin. Erken basladiginizda zaten kabizlik, bobrek yorgunluğu, enfeksiyon riski var birde baskın tatlari vermek cok dogru gelmiyor bana. Zaten bir ömür yiyecek bunları, erkenden verip metabolizmasini bozma riskini ben kendi adima alamam.
Ben yaptırıyordum hep tadımları bilsin diye. Simdi 5 ay 11 günlük elimde olan her seyi alip yemek istiyor. Su iciyorum oda hemen ağzına götürüp içiyor. Meyve yicem elimden almaya çalışıyor vermeyince kiyamet kopuyor.