Bebeğin kime daha çok benziyor?

Hadi kızlar bakalım kimin genleri daha baskınmış?

Bebeğin sana mı yoksa babasına mı benziyor?

  • Babasına benziyor
  • Bana benziyor
0 oylayan

Sanki bn değil de babası doğurmuş o kadar benziyor :mending_heart::sweat_smile::sweat_smile:

bütünlüğüyle babasının kopyası :grinning:

Kızım bana benziyor oğlum babasına

Babası ama umudum var bana da benzicek :sweat_smile:

sadece gözlerinin rengini ve burnunu benden aldı,geri kalan aynı babası.kocamın kopyasını doğurdum​:rofl:

Ten rengi kaşları falan bana benziyo da çoğu insan babası diyo İnşAllah bana benzer ya​:joy::joy:

İki oğlum var ikiside babasına benziyor. Herkez diyoe bi tutturamadın kendini

Adminimiz ve burada olan Azerbaycanlı mamalarımız bana benzetiyor.:sweat_smile:

bende sana benzettim :slight_smile:

Babası kılıklı

kim doğurduysa ona benziyordur bu mottom oldu hiç kimse annesine benziyor demiyor kayinvalideme hatta eşimin kardeşine kadar benzeten var bebeğimi büyüyünce de kötü bir huyu olursa anası kılıklı diyecekler o zaman :joy:

Benim ailem bize benziyor diyor eşimin aileside bize benziyor diyor yani kim ne görmek istiyorsa onu görüyor :joy: Bende sürekli farklı birine benzetiyorum hergün başka bi çesit oluyor bi açıdan bakınca başkası farklı bi açıdan bakınca başkası oluyor. Bugünlerde dayısına benziyor oğluşum :face_with_hand_over_mouth:

Doğar doğmaz eşime çok benziyordu ödemini attıkça benim kopyama dönüştü :heart_eyes::innocent:

İki tane çocuk doğurdum… babanın kopyası resmen​:rofl: sadece küçük oğlan gözleri kayınpedere benziyor… mavi… inşallah mavi kalır

Aynı durum bizde de var… benim ailem eşime eşimin ailesi bana benzetiyor… ama aynı baba… eşim işe gidince ozlemeyelim diye 2 tane kopyasını yapmışım resmen​:sweat_smile:

kanıt buldum bu arada :joy:


İnsan bu kadarmı benzer ya :melting_face::grinning: benimde eoglum boyle baba kopyası

ama yaramazlık babası keşke biraz o huyları benzeseydi :joy::joy: