Eşımle iddaya girdik . Kızım baba derse bı takım elbıse bn alcagım anne derse esim alacak . Sozın bebekler ılk ne dedı suan bız 3,5 aylıgız .
İlk kizim Once baba dedi buda aneee diyo once anne diyecek kesin hic b harfi cikmiyo agizdan ![]()
Hadi bakalim sen kazanirsin insallah kiz
6 aylık baba dedi 8 aylık oldu hala anne yok abba diye sesleniyor bana. Ağlarken bile baba diye ağlıyor ![]()
![]()
![]()
![]()
Baba dedi 11 aylık hala anne demiyor. Babıldama mevzusuna zaten ilk baba diyolar ![]()
Benim kızımda 6.5 aylık dede dedi
2 gündür gel gel demeye başladı![]()
Beklıyok habıre anne anne de dıyom esımde baba baba dedırmeye calsıyır kız anca agu diy![]()
Abooo yorumlarda hep baba var cevremde soruyom hep baba diyorlarmış ben şimdjden 2 bın hazırlayım eşıme![]()
![]()
Kızım baba dedi, oğlum anne dedi
oğlum 6 aylık ama anne diyor. Anni anni diyor sürekli
8.5aylık olduk ama ne anne duyduk ne baba ![]()
Vala bizimki ne anne ne baba dede diyor dede ile yatıp dede ile kalkıyoruz
Benim kızımda anniy diyor eşim diyor hane kız bebekler ilk baba derdi benim kızım bana çok düşkün 5 buçuk aylık kızım
Benim kızım ilk anne dedi şuan 6 aylık yeni baba demeyi öğrendi ve bana artık meme diyor bana her baktığında meme diyor ya anneyi unuttu meme çıktı başıma ![]()
![]()
![]()
Sımdı merak etım bak acaba ne dıycek![]()
İlk kaç aylıkken dedi benimki tam altı aylık hicbirsey demiyor bazen hiç ses çıkarmadığı bile oluyor
4 aylıkken felan inne diyordu 6 aylığa girdik şimdi mama baba meme felan diyor
Benimki ilk baba dedi ![]()
![]()
Kızım ilk anne dedi ama en çok dede diyor ![]()
![]()