Bebeginiz kac aylik kac kelime konusuyo

Bemim oglan 15 aylik tam sayamadim
Kac kelime

Biraz turkce

Baba
Anne
Dede
En cok kullandigimiz kelime MAMMA
Vav
Cici
Maymu

Biraz hollandaca

Mama
Papa

Herseyi parmagiyla isaret ediyo

Hahaha ezgim bayagi uzun listen var galiba :joy:

Benim oğlan da 15 aylık gün var zaten aralarında :smiling_face:
Bizimki
Anne, Baba, Dede, Amca, Nene, Abla, Bebi, Yapma, Gitti, Gel, Merhaba, Çay, Mama, Elma, İyi misin, Araba, Güle güle, Ver gibi şeyler söylüyor daha vardır sayamadığım :grin:

Babası işten gelince baba geldi gidince de baba gitti diyor Anne ver diyor isterken birşeyi

Bizim de tek sıkıntımız su demiyor çok uğraştım ama demiyor ya eliyle gösterip ııhh ııhh diyor yada ağlıyor öyle anlıyoruz :woozy_face:

Oğlan bı yazdırmadı ki :joy::joy:

Huylarida benziyo cok 30 kere geldi yanima elinde oyuncagi firlatiyo

Iyi gene bayagi ogrenmis ama hahah benim oglan herseye mama diyo herseyi yemek zannediyo.
Abileri hollandaca ogretiyo ben turkce ingilizce
Cok tatli oluyolar.bidirdamalari
Bizde suya brrrrrr diyoruz
Konsultasyon buroma sordum
4 ila 8 kelime bilmesi lazim 2.5 yasinda
3 kelimeden olusan cumle.

Ben ve ablası çok konuşuyoruz bize baka baka oda kapıyor biseyler :smiling_face: seninki ne güzel birden fazla dil biliyor bizimki sadece Türkçe olunca ondan çok kelime öğrendi sanırım :sweat_smile:

Erkek çocuğu modelleri böyle :joy::joy:

Aynen 4 de birbirinin agzina tukurmus :joy: :joy:

Konsultasyon burosuna gidince soruyolar evde hangi diller konusuyorsunuz diye.

Sana komşu geleyim bize de öğret bacım :smiling_face::smiling_face:

Gel bacim basimla beraber ozellikle de sen gel
Zaten oglanlarda yasit oynarlar guzelce.
Sunu gunlerim yorucu ama bahceyle ugrasiyorum.veranda yaptirdim onunla ugrasiyorum

Benim kocanın hayali imkanım olsa Hollanda Amsterdam’a yerlesirim der hep :sweat_smile: ne güzel olurdu seninle komşu olmak :heart_eyes:

Ayyy orda ne güzel kahve çay sohbeti yapılır :smiling_face_with_three_hearts: çocukları da sal bahçeye misss :hugs:

Vallaha kiz aynen


Sunu da aldim da esimi bekliyorum hahaha
Daha fazla basinin etini yiyemem bir kac hafta sonra yapar.
Hollandanin hava durumu bu yonden kotu sIkayet etmek gibi olmasin.
Yagmur bi dursa boya yapacagidim.
Esim dunde turkiyeye gitti.

Benim kide 5 aylık anniyy diyor normal mi garip garip sesler çıkarıyor ama bana bakınca beni görünce anniyy diyor

Lamba icin fikir ver ama bana


Direk gibimi
Yada baska

Yavas yavas baslamis annesi guzel iste
Devami gelir boyle boyle

Ayy bu çok güzel yaaaa bayıldımmm :heart_eyes::heart_eyes: