Bemim oglan 15 aylik tam sayamadim
Kac kelime
Biraz turkce
Baba
Anne
Dede
En cok kullandigimiz kelime MAMMA
Vav
Cici
Maymu
Biraz hollandaca
Mama
Papa
Herseyi parmagiyla isaret ediyo
Bemim oglan 15 aylik tam sayamadim
Kac kelime
Biraz turkce
Baba
Anne
Dede
En cok kullandigimiz kelime MAMMA
Vav
Cici
Maymu
Biraz hollandaca
Mama
Papa
Herseyi parmagiyla isaret ediyo
Hahaha ezgim bayagi uzun listen var galiba ![]()
Benim oğlan da 15 aylık gün var zaten aralarında ![]()
Bizimki
Anne, Baba, Dede, Amca, Nene, Abla, Bebi, Yapma, Gitti, Gel, Merhaba, Çay, Mama, Elma, İyi misin, Araba, Güle güle, Ver gibi şeyler söylüyor daha vardır sayamadığım ![]()
Babası işten gelince baba geldi gidince de baba gitti diyor Anne ver diyor isterken birşeyi
Bizim de tek sıkıntımız su demiyor çok uğraştım ama demiyor ya eliyle gösterip ııhh ııhh diyor yada ağlıyor öyle anlıyoruz ![]()
Oğlan bı yazdırmadı ki ![]()
![]()
Huylarida benziyo cok 30 kere geldi yanima elinde oyuncagi firlatiyo
Iyi gene bayagi ogrenmis ama hahah benim oglan herseye mama diyo herseyi yemek zannediyo.
Abileri hollandaca ogretiyo ben turkce ingilizce
Cok tatli oluyolar.bidirdamalari
Bizde suya brrrrrr diyoruz
Konsultasyon buroma sordum
4 ila 8 kelime bilmesi lazim 2.5 yasinda
3 kelimeden olusan cumle.
Ben ve ablası çok konuşuyoruz bize baka baka oda kapıyor biseyler
seninki ne güzel birden fazla dil biliyor bizimki sadece Türkçe olunca ondan çok kelime öğrendi sanırım ![]()
Erkek çocuğu modelleri böyle ![]()
![]()
Aynen 4 de birbirinin agzina tukurmus
![]()
Konsultasyon burosuna gidince soruyolar evde hangi diller konusuyorsunuz diye.
Sana komşu geleyim bize de öğret bacım ![]()
![]()
Gel bacim basimla beraber ozellikle de sen gel
Zaten oglanlarda yasit oynarlar guzelce.
Sunu gunlerim yorucu ama bahceyle ugrasiyorum.veranda yaptirdim onunla ugrasiyorum
Benim kocanın hayali imkanım olsa Hollanda Amsterdam’a yerlesirim der hep
ne güzel olurdu seninle komşu olmak ![]()
Ayyy orda ne güzel kahve çay sohbeti yapılır
çocukları da sal bahçeye misss ![]()
Benim kide 5 aylık anniyy diyor normal mi garip garip sesler çıkarıyor ama bana bakınca beni görünce anniyy diyor
Yavas yavas baslamis annesi guzel iste
Devami gelir boyle boyle
Ayy bu çok güzel yaaaa bayıldımmm ![]()
![]()