Bebeğiniz memeyi tutup tutup bırakıyor mu?

6da emzirmiştim 8de uyandı 9 buçuk oldu her denediğinde tutup tutup bırakıyor be yapmaya çalışıyor acaba ? Süt yok desem sıkınca geliyor

Benimde aynı ek gıdaya başladıktan sonra hep böyle süt var ama max 2 dkka emiyor ondan sorma sürekli tutup bırakıyor bırakınca da ağlıyor emmek istemiyor memeden ayırınca gülmeye başlıyor. Anlamadım meme reddi mi yoksa ek gıdaya alıştı sürekli yemek mi istiyor da emmek istemiyor anlamadım

Bence senin ki tok olabilir canım tok olduğu için oyun yapıyor sonuçta 6 da emmiş 8-9 aylık bebek 4 saatte bir acıkabilir, aç olsa saldırırdı zaten tokluk süresi uzamış olabilir bence benim bebeğim bile 4 ay 15 günlük 3 saatte bir emiyor

6 ay 16 günlük

Bende ya meme reddi bide sütüm de azaldı sanırım eskisi gibi sütüm yok. Ek gıda ve mama da aldığı için emmek istemiyor doyuyor

Bence öyle bişey yapmayın mama alıyorsa onu azaltın sonuçta ek gıdaya alışması yemesi daha önemli ömrü boyunca o şekilde beslenecek çünkü gıda reddi olması daha kötü bence sizi emmesi ona zaten yetiyor çok takılmayın derim bırakın yesin çocuk

Olabilir diş evet haklısınız kızım 6 aylık artık dişleri kaşınıyor yani omdan da olabilir bilemiyorjm

Evet onlarda var