Bebeğinize ilk suyu ne zaman içirdiniz

Benimde tam tersi şehirden evlenip köye geldim

  1. Ayında vermeye başladım azar azar doktorum zararı olmaz sadece çok içerse mama içmez tokluk hissi nedeniyle dedi

Kesinlikle öyle köylü milletin efendisidir derler ya öyle yani. Ben köyde duruyodum evlenince ilçeye geldim ama köyüme mesafesi 5 10 dkka eşimde farklı bir köyden onun da köyüne yakınız sürekli kendi annem kaynanam herşeyimi doğal yapar verirler. Ek gıdaya başlayınca da hiç bişeyi hazır almayı düşünmüyorum sebze meyve dışında sütü yoğurdu yumurtası vs hep köyden kullanacağım

Kız helal nasıl kabul ettin etmezler genelde. Birlik mi duruyorsun

Severek evlendim evet birlik yaşıyorum eşimin ailesiyle birlikte kaynanam kayınpederim 4 tane kaynım kaynanamın kaynanası iki yıl oldu eşim köyde yaşamak istemiyor İstanbul’a gidelim diyor bende sevmiyorum İstanbul’u Erzurum’da yaşayalım dedim de iş imkanı yok oda eşim üniversite mezunu ama maalesef o şekilde bile kimse iş vermiyor

Hayırlısı olsun ya. Erzurum merkezde yaşasınız daha güzel buraların imkanı büyük şehirlere göre daha fazla aslında Erzurum merkezde her türlü iş bulur aslında en kötü ihtimal zincir markette bile çalışsa Erzurum merkezde rahat geçim sağlanır ama İstanbul’da çok zor

Ben ılk dogdugunda vermıstım. Hurma ve zemzem suyu vermıstım . Kızım 2,5aylık 3veya 4 kere zemzem suyu ıcırdım . Sımdı yıne hacıdan gelen bırı var oraya gıdınce yıne zemzem suyu ıcırırım normalde vermıyom su . 4 aylıkda baslarım yavas yavas .

Hayırlısı bakalım ne olacak hele bir yaza çıkalım

Köyde yaşayanlar çok şanslısınız bizde Köy yoğurdu alıyoruz ama ben yapmak istiyorum 2 kilo açık süt bulamadik düşünün eşim ilçelere gittigi için yumurta yoğurt peynir konusunda şanslıyız ama süt bulamadım malesef

Evet öyle. Diyorum ya insanlar köy ürünleri diye hu çekiyor bizim bazı doktorlar önermiyorlar ne kafayla. Bizi annelerimiz hazır şeylerle mi büyüttü sanki daha beter şeyler yedik içtik çok şükür turp gibiyiz

4 gun once kati gida tadimiyla beraber su verdim. Çiğ süt brucella riski taşıdığı için onerilmiyor ki brucellanin ne kadar riskli olduğunu gecenlerde Izmir de yasanan olayda gördük maalesef. Hayvan sizinde olsa yediği ot/yem acik hava temasli ve bulaş engellenemiyor. Hamileligimde atlattigim toksoplazma korkusundan sonra ne pastörize edilmemis sut ürünü ne kendi yikamadigim cig sebzeyi tükettim.