Bir yaşından sonra bebegine D vit, balık yağı veren var mı? Kış döneminden ötürü d vit devam etmek istiyorum. Devam eden anneler kaçlık D vit veriyorsunuz? 400 le baslamıstık yenidoganda biz.. Yine balık yagı kullananlar hangi marka balık yagı veriyorsunuz?
Ben de şurada bekleyeyim… 14 ayda son şişeler bitti yeni de almadık değerlere de baktiramadım hasta olmayınca kan almıyoruz diyor ne saçma Haftaya gideceğim yeni aile hekimine bakalım.
Aile hekiminde degerlerine baktırmak istiyoruz derseniz alırlar aslında. Evet kış oldugu için d vitamini önemli düzenli balık yemiyorsa balık yagı da 1 yasından itibaren öneriliyor. Benim kızım 7 aylık yaşına geldiğinde tadını severse möllersten devam ederim.
Allah Allah ben gittim çocuk doktoru tüm değerlerine baktı d vitamini artık keselip yeterli dedi kan ilacına devam üç ay daha dedi d vitamine birde yazın bı baktirip ona göre devam edersini dedi
Yazın güneşten vitamini alır ama asıl kışın d vitamini takviyesi gerekli agustostan sonra güneşin geliş açısından dolayı gerekli vitamin alınamıyor maalesef kışın kullanmak daha önemli
Aynen haklısınız bende anlam veremedim bide daha bakılalı bir ay oldu kış ayı kesmesi doktorun saçmaydı parayla alıp devam edeyim bari kendim eczaneye sorup zaten şuan hasta bir haftadır çocuk iyileşemiyor ateş öksürük burun akıntısı ishal var 39 üzerinde ateş
Bizim 10 aylikken kan tahlili sonucunda demir ilaci kesildi ancak kan değerinden bağımsız d vitaminine 2. yaşına kadar devam edilmesini söyledi doktorumuz. 1 yaşına kadar 400 olanı kullandık oceanın d vitamini ama 1 yaşından sonra 600 olan ile devam dedi
aile hekimimi yoksa cocuk doktoru mu dedi bunu size. Şu an aşırı salgın var zaten iyi bir çocuk doktoruna görünün bence öksürük ateş ishal altında yatan ndene göre tedavi süreci uygulanır. Test yapılsa zaten ne oldugu ortaya cıkar. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah
1 yaş kontrolünde d vit normal çıktı ama doktor yaza kadar devam et dedi ocean sprey 1 fis veriyorum..demir düşük çıktı ilaç kullanıyoruz o yüzden hafifte b 12 eksik dedi onada ocean spey kullanıyorum
sağlık ocağına mi dedidiniz o kar önemsemiyor normal çocuk doktoruna götürüp 1 yaş kanlarina baktirdiniz mi direk istiyolar zaten sizden niye istemediler ki
bizim çocukta aynı çocuk doktuna götürdük hiç bişey yapmadı sadece takip edin dedi gonderdi ateşi vardı ertesi gün iyice kotuledi ateşi 38.6 aldı acile gittik dolven verdiler 1 saat ateşi düşsün diye yüzünü vs yıkadık sonra antibiyotik dolven calpol verdi gönderdi ilaç bitti ama hala öksürük burun akıntısı devam ediyor test yapmadılar yani sadece boğazına baktı kızarmış deyip gondefdi 10 gün oldu nerdeyse ama geçmedi sadece ateşi düştü oda yükseliyor arada bir
Aile hekimini bebeğim için biz hiç görmedik. Çocuk doktoru takipleri daha iyi yapar. 9.ayda kan tahlili yapılıyor, normalin dışında değerler varsa buna göre vitamin dozu ayarlanıyor ve 12 aylıkken tekrar bakılıyor. 9.ayda yapılan tahlilde herşey iyiyse 1 yaşında tekrar tahlil yapmıyorlar. Bizim demir düşüktü dozunu artırdı ve 1 yaşında tekrar kan aldılar ve doktor bebeklerde sürekli hale gelen demir düşüklüğünün zekayı da bir miktar etkilediğini söyledi.