Bebeğinizi çorapla mı yatırıyosunz çırapsızmı

Oğlum 15 aylık hep çorapla yatırıyodum havalar serinledi diye ama kan dolaşımıda olmuyormuş kararsızım siz nasıl yatırıyosunz

Ben guvenemıyorum valla çorapla yatıyorum zaten ona ragmen buz gibi

Çorap gunduz dahil uyurken kesinlikle cıkarırım sağlıklı olan da

Küçüğü bende çorapla yatırıyorum. Yatarken hareketsiz olduğu için hemen üşür. Ztn gazlı bir bebek. Büyüsün o zmn çorapsız yatırmaya başlarım ama :smiling_face_with_three_hearts: Gün içerisinde çoraplarını çıkartıp hava almasını sağlarım ve her alt değiştirmede mesela :smiling_face_with_three_hearts:

Bende çorapsız yatırıyorum. Hem evimin içi ideal sıcaklık hem de ayakları rahat etsin diye. Kendim de çorapsız yatarım hep dayak iyi uyku aldığımı hissediyorum öyle olunca

4 aylık çorapsız uyutuyorum kan dolaşımınin rahat olması için üstünü güzel orttukten sonra o yonden endise etmiyorum kalktığında ayaklarını kontrol ediyorum sıcak oluyor

Asil üzerini çok açıyor o yüzden çorapla yatıyorum. Biraz daha büyürse çorapsız yatırırım şimdilik çorapsız yatarsa üşür.

çorapsız yatırıyorum gece kan dolaşımı cok önemli corap yavaslatiyor dr umda hic önermedi hic giydirmiyorum uyurken​:smiling_face_with_three_hearts:

Bende çorapsız yatırıyorum ama uyku tulumu giydirmeye başlayacağım nasıl olacak bilmiyorum üstünü örtmeden yatırırken çorapsız olmayacağı için mecbur giydireceğim sanırım

4 aydan itibaren corapsiz yatiyorum suan 14 aylik hala corapsiz yatiyor kisin bile giydirmem corapla yatirmak sakincali buyuklerde bile corapla ytamk sakincali bisey doktorlarda onermiyor zten

ayakları üşür diye çorapla yatırıyordum ama şuan 16 aylık oldu ne üstünü örtüruyor ne ayağında çorap durduruyor o yüzden uyku tulumuyla ve çorapsız yatmaya başladı. ayakları açık kalmasına rağmen bakıyorum usumuyor da ayakları sıcak oluyor

Şu an benim ki 2,5 aylık mecbur çorapla yatıyoruz.

Çorapsız yatırıyorum daha rahat eder bence

Ben hayatta çorapal yatamam sağlıklı da değil özellikle bebekler için de o yüzden çorapsız yatırıyorum bi iki defa elektrik gitti kombide gdnce ev soğudu diye giydrdm on da bile çok huzursuz oldu kendi kendine sürte sürte çıkardı tavsiye de edilmiyo ztn

Oda sıcaklığı ideal olduğu sürece çorapsız yatırıyorum kan akışı olsun diye bütün gün coraplilar zaten uyurken çıkarmak mantıklı

13 aylık bizde çorapsız yatıyor uyku tulumu giydirip ayaklarımız dışarda soğuk olmuyor valla