Bebeğinizi kucağa almıyor musunuz 🤔

Oğlum 3 ay 10 günlük. Kucağıma alırım babası alır ama çevrem daha çok küçük oturtmayın diyor. Yani kanepede değil kucakta oturtuyoruz yani saatlerce değil. Cidden var mdıır bi zararı

Bende oturuyordum bana da çok söyleyen oldu. Hiçbir sorun da olmadı. Başını dik tutabiliyorsa oturtabilirsin.

Kalçası için sakıncalı diye biliyorum oturtmayın bence

3-4 aydan itibaren canlı destekli ( kucakta) aşırı dik olmayacak şekilde oturtulabiliyor diye biliyorum.

Bebeğimiz 3 ay 12 günlük ve doktorum kucağımızda canlı destekle oturtabileceğimizi söyledi. Başını dik tutabiliyor ve isteği var diye yalnızca kucakta dedi

Ben de oturttum bi sıkıntı yaşamadık. Aksine faydası oldu. Kafasını dik tutabiliyorsa zararlı değil

Bizde oturtuyoruz sorun olacağını sanmıyorum. Aksine daha mutlu alıştı birde yatırınca ağlıyor​:smile:

Merhaba canım benim bebeğim de 3 aylıkken çok oturmak istiyordu doktora sordum kucağında elini altdan destekleyerek oturtabilirsin dedi ben de oturtturuyordum yani bir problem olmadı şu anda 6 aylık olduk ve desteksiz kendi halinde oturuyor