Bebeğinizi süte nasıl alıştırdınız

Kızlar oğlum 1 yaşında süt içmiyo nasıl sevdiricem cici bebe katıyorum içmiyor anne sütü ile besleniyo bi akıl verin az önce zorla içirdim ağlayarak direnerek içti

Bende bilmiyorum ama benim kızım şuan beş aylık ilk ay mama ve ikinci aydan sonra süt verdim şeker hastası olduğum için vermem yasak

Mama ile beslenen bir bebek tutuyo bnim yakınlarım ve bacılarımın çoçukları anne sütü almadığı için süt yada mama veriyorlar sorun olmuyo ama bizimki anne sütüydü sadecee şuan da norml dier sütten içmiyo

5 aylık bebeğinize inek sütü mü verdiniz ben mi yanlış anladım? :woman_facepalming:t2:

İçmek zorunda değil ki inek sütünü 1 yaş oldu diye. Niye zorluyorsunuz ki yazık… İrmikle pişirmeyi deneyin bir de direkt sütü vermeye gerek yok. İçinde süt olan tariflerle başlayabilirsiniz.

Sütlü tarifleri yiyo da süt içmiyor 13 aylık

Merhaba, inek sütü cok yararli bir içecek degil ki zorlamasaniz keşke. Peynir, yogurt yemesi daha faydalı.

Ne güzel yiyormuş ben olsam içmesi için zorlamam. Onun yerine ayran, kefir, taze sıkım meyve suyu gibi şeyler verirdim.

Keçi sütü kabız olmasın ve tam alışsın diye de şu koydum şuan çok iyi

Maalesef yanlış yapıyorsunuz. 5 aylık bebeği kabız olmasın diye keçi sütüne alıştırma fikrini kimden duydunuz bilmiyorum ama bazı yiyecekler için ay veya yaş sınırı varsa bilinen bir şeyler var mutlaka. Kafadan sallanmıyor bu bilgiler. Neyse yine de siz daha iyi bilirsiniz tabi.
Ek olarak bir de doktora giderseniz bir sorun buraya da yazın lütfen merak ettim 2.aydan beri sulu keçi sütü verdiğinize ne diyecek.

Aslında Dr. Pek sağlıklı değil kanı kurur falan dedi haklida ama mecburum vermeye

Bence herkesin fikri düşğncesi farklıdır siz ne vermek istiyosanız onu verin herkessin çoçuk yetiştirme şekli farklıdır ama sixde biliyorsunuzdur 1 yaş altındaki bebeğe verilmiyor annesi olarak uygun görmüşseniz sıkıntı yoktur​:blush: @Canan27

Maddi durumdan ötürü mü alamıyorsunuz mama? Zaten 5.ayda ek gıdaya başlayabilirsiniz ama mama ve ek gıda devam etseniz çok iyi olur sağlığı açısından. Bebeğinize bir şey olursa sonra maalesef çok üzülürsünüz.