Bebeğinizin odası sizin odanıza yakın mııı

Yatak odama takın küçğk bşr oda var ama orda dolabı yatagınanca sıgıyor oyun alanı klamıhot . Bi yanında misafir odadı var büyğk orayı bebek odası yapmayı düşündümmm … sizce çok mu uzak kalır uzaktanolması problem olur mu ??? Gece riski var mı 1 yaşından sonra ayırsam uzak odanın

Benimde aynı bu şekilde yatak odam,misafir odası ve onun yanında oğlumun odası . Orası daha büyük diye tercih ettik bizde . Tabi gören herkes neden yan odan değil diye konuştu

Çünkü evladım misafirden daha önemli. Diye tebessüm ederek cevap avermek geldi içimden bı anda

Henüz benimle beraber 4 aylık yaşayıp görücez​:see_no_evil::smiling_face_with_tear: