Yatak odama takın küçğk bşr oda var ama orda dolabı yatagınanca sıgıyor oyun alanı klamıhot . Bi yanında misafir odadı var büyğk orayı bebek odası yapmayı düşündümmm … sizce çok mu uzak kalır uzaktanolması problem olur mu ??? Gece riski var mı 1 yaşından sonra ayırsam uzak odanın
Benimde aynı bu şekilde yatak odam,misafir odası ve onun yanında oğlumun odası . Orası daha büyük diye tercih ettik bizde . Tabi gören herkes neden yan odan değil diye konuştu
Çünkü evladım misafirden daha önemli. Diye tebessüm ederek cevap avermek geldi içimden bı anda
Henüz benimle beraber 4 aylık yaşayıp görücez![]()
![]()