Bebek Arabası için düşündüğümuz modeller bunlar arkadaşlar fikir verir misiniz ya da bildiğiniz kullanışlı kaliteli başka bir model önerisi de alabilirim?
3 numara güzel duruyor renginde guzel
Civilis kendi mağzalarında daha uygun attığın modeller ben internette görüp gitmiştim biner lira fark vardı



