Bebek bezi

Kızlar kızım 17 aylık aşırı derece de çiş yapıyo günde 10 dan fazla bez değiştiriyom ama gene öyleyken bezi sızdırıp duruyo kızı çok işryip de sızdırms yapmayan bez kulansn var mı önerebileceiğinz sızdırma yapmayan bez

Bu sızdırmadan bende şikayetçiyim. Molfix kullanıyorum . Bebeğim ne zaman çok işesen önden sızdırıyor. Prima da aşırı pahalı. Bitek yenidoğanken kullanmıştım çok memnundum ama şimdi iyice pahalılaştıı. Bebeğiniz çok su içiyorsa ondan da çok işeyebilir

MOLFİX premium serisi sızdırma yapmıyor tavsiye ederim, diğer serileri yapıyor, premium olanın bel bölgesi uzun ve daha geniş :grinning_face:

Çok değişiyor sanırım ya ben heğ sleepy kullanırdm hiç sızdırmazdı, molifx sızdırıyor diye onu kullanıyordum. Şimdi de tam tersi 4 numaraya geçtiğimizden beri sleepy hep sızdırdı molfix gayet iyi. O yüzden molfix kullanıyorum bir süredir. Prima çok güzeldi de onu sadece yeni doğduğu zaman kullanmıştık çok pahalı :face_with_hand_over_mouth:

Bende yenidoğankwn premium kullanmıştım aman götü çok kıymetli bişey olmasın demiştim :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Prima premiumdan çok memnunum indirim zamanı stoklamalik :cherry_blossom:

Ay yanlış yazmışım Molfix premium serisi demek istedim :grinning_face:

Ben 4 numarada premium kullanıyorum sızdırıyo ya işte memnun değilim :woman_bowing:t2:

some problems of boys​:grinning_face::grinning_face:

Bilemem​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: kızlarda da belki oluyodur :grin:

Ben giggles kullanıyorum, marketlerde var mı bilmiyorum . 4 numarada iken bizde de sızma oluyordu, 5 e gectik sorun yaşamadım, bir de ben gece uykuda iken bile değiştiriyorum , çok sıvı tüketiyor idrarı da çok oluyor

Gece uykuda değişmeye cesaretim yok son 1 aydır yarım uyuyo resmen. Sürekli dönüyor hep hareket halinde. Bi ssğ bi sol bi sağ bi sol . Bide altını açarsam hrpten uyanır :grinning_face_with_smiling_eyes:

Benim bir kaç kez kaçırdı geceleri bebegim, bende her gece değiştirmeye karar verdim geceleri bazen 3 bazen 4 bez degisiyorum

1 kere değişsen yetmiyor mu baya çiş yapıyor mu o kadar

Bende bır cok bez denedim maalesef en sonunda primada karar kıldım evet pahalı her butceye uygun değil baska bıseylerden kısıp primaya devam :blush:

Tek bez ile kalırsak sızdırıyor canım,atletine geçiyor sonra da . Bende garanti olsun diye degisiyorum, değiştiğimde de hep bezleri dolu dolu oluyor :slight_smile:

Bizde bu ara çok değişmeye başladık kıyafet. Sürekli sızdırıyor :woman_facepalming:t2::grinning_face_with_smiling_eyes: bende değişeyim bari napayım öyle de uyanıyor böyle de

Ayyyy bende molfıxler elımde patladı sımdı sıze harıka bır bez onerıcem bana dua edıceksınız hem uygun hemm dıger bezlere taaaaş cıkartırı bimün weny willy bezi premium olan aksam tak sabaha kdr kup kuru sızdırma falan hıc bısey yok kosun alın ama premium olanınııı vallahi koşun alın bende molfıxın premiumları elımde patladı kullanamıyorm resmen

Cok isiyo

Sleppy ve primanin kilot bezlerini kullandim bitirene kadar hep çiş cikdi nerdeyse hele gece takarsam sabaha disina cikmis oluyodu. Suan bebem natural kullaniyorum geniş oldugu icin sizdirma skntisi olmadi henuz