Bebek dışında açılan konulardan rahatsızlik duyuyor musunuz?

Başta @admin olmak uzere burdaki tum annelere soruyorum. Cogu seyi arastiriyom bildiğim bir konu olunca işim olmadığı surece yaziyorum. Bebeğimle ilgili bir sorum olmayinca bebek dışında farkli konular aciyirum . Birazcik sohbet yerine donmus gibi oldu . Mucize bebek degil de mucize sohbet evi gibi oldu sanirim . Burda bebek dışında farkli konu acanlardan biri de benim merakli oldugum icin galiba :face_with_hand_over_mouth::joy:kb. Rahatsizlik fln olunuyorsa bu tarz konulari acmamaya ozen gosterecegim. :blush:

Bence renk katıyorsun uygulamaya.Her daim bebek konuşacak değiliz.Kafamıza takılan sorular,merak ettiğimiz konular hakkında fikir almak için açılan başlıklarda olmalı.:sparkles:

Hayır olmuyorum kendi adima söyliyim. Bazen insan kimseye anlatamadığını gelip burda anlatıyor fikir alıyor anlatıyor.

Seviliyorsun aynısı gibi devam :smiling_face_with_three_hearts:

Kız mucize anne de bizim bir ekip var hamilelik ve bebek dışında her şeyi konuşuluyor zaten ekipte bir tane hamile var :rofl: gerisini sen düşün :rofl:

Kendi adıma konuşursam rahatsız falan olmuyorum. Hatta iyi geliyor değişik şeyler konuşmak. Hem böyle herkes birbirine destek oluyor, yeni şeyler öğreniyor :heart:

Kendi adima rahatsiz olmuyorum aksine iyi geliyon bana canim insanin kafasi dagiliyo burda sayende :face_blowing_a_kiss::face_blowing_a_kiss:

Iyi barime bende bian demistim ki kendi kendime çok fazla bebek disinda konu acmisim bir an admin hanim atarsa beni :joy:
Bende mucize anneye giderim orda sirra kadem basarim diye düşünmüştüm :joy::joy::joy::joy::joy::joy::face_with_hand_over_mouth:

Size nasil tarif edetum kendimi burada cok egleniyorum . Instagram bagimlisi benden eser kalmadi . Gunde toplasan 1 saat bakiniyom . En cok girdiğim yer burasi birde YouTube .
YouTube çok gizel bir yer istedigil herseyi acabiliyom. Genelde iş tutarken bebek gelişim videosu , aile danismani, dini konular kisisel gelişim videoları dinliyom. Burasi da ayri bir dunya evde sıkılınca buraya atiyom kendimi . Bazen komik seyler oluyir . Liseli aşik gibi telefona sintariyom​:joy:esim bir gun supe ederse hic şaşmam . Benimi aldatiyir diye o derec guldugum zamanlar oluyor :joy::joy::joy:sizler de seviliyorsunuz :heart_exclamation:

Hayır olmuyorum, degisiklik iyi oluyor arada :blush:

Yabildin mi bari.
Yap yap rutinleri analiz etmek daha eglenceli insan kenidini goruyor ben her aksam +atiyorum ya ayri bor gayrete geliyom . Disiplin cok onemli benil en buyuk yaptiğim hata cok gec yatiyir cok gec kalkiyorum . Erken kalsam aslinda daha cok seyler yaparim. Biraz daha hava isinsin kizimla gezrim .

Bebek dışında sorular tabi sorula bilir yasak değil yani.
Bebek dışında ki konularin başlığını "genel"olarak seç bitti gitti​:upside_down_face:

Burda konu seçiliyor mu ? mucize annede varda burda var mi bilmiyom hiç denk gelmedi . Daha bu uygulamada kesfedecegim çok sey var galiba :joy:

Ooo cok erkencisin bende 7 de uyanıyorum ..bebeye mama yapip uyuyom​:joy:

Teh işin zor

Forumları açarken sadece bebekler hakkında konuşulmasını planlamamıştım. Burası bebekler başta olmak üzere elbette ancak seviyeli olmak kaydıyla her türlü konunun konuşabildiği bir yer olarak düşünerek eklemiştim. O yüzden bir problem yok yani :smiling_face_with_three_hearts:

O zaman ben kaldigim yerden devam edeyim.:joy: Daha merak ettiğim çok konu var benden bıkıp da atma faln :joy::joy::joy::joy:

İçimiz dışımız her yanımız bebek oldu zaten, arada kafamız başka birşeye çalışıyor mu diye yoklamak iyi oluyor, neden rahatsiz olalım​:joy:

Genel yazan kısıma dokun ordan kategoriyi seç :blush:

Gordum tsk ederim.