Başta @admin olmak uzere burdaki tum annelere soruyorum. Cogu seyi arastiriyom bildiğim bir konu olunca işim olmadığı surece yaziyorum. Bebeğimle ilgili bir sorum olmayinca bebek dışında farkli konular aciyirum . Birazcik sohbet yerine donmus gibi oldu . Mucize bebek degil de mucize sohbet evi gibi oldu sanirim . Burda bebek dışında farkli konu acanlardan biri de benim merakli oldugum icin galiba ![]()
kb. Rahatsizlik fln olunuyorsa bu tarz konulari acmamaya ozen gosterecegim. ![]()
Bence renk katıyorsun uygulamaya.Her daim bebek konuşacak değiliz.Kafamıza takılan sorular,merak ettiğimiz konular hakkında fikir almak için açılan başlıklarda olmalı.![]()
Hayır olmuyorum kendi adima söyliyim. Bazen insan kimseye anlatamadığını gelip burda anlatıyor fikir alıyor anlatıyor.
Seviliyorsun aynısı gibi devam ![]()
Kız mucize anne de bizim bir ekip var hamilelik ve bebek dışında her şeyi konuşuluyor zaten ekipte bir tane hamile var
gerisini sen düşün ![]()
Kendi adıma konuşursam rahatsız falan olmuyorum. Hatta iyi geliyor değişik şeyler konuşmak. Hem böyle herkes birbirine destek oluyor, yeni şeyler öğreniyor ![]()
Kendi adima rahatsiz olmuyorum aksine iyi geliyon bana canim insanin kafasi dagiliyo burda sayende ![]()
![]()
Iyi barime bende bian demistim ki kendi kendime çok fazla bebek disinda konu acmisim bir an admin hanim atarsa beni ![]()
Bende mucize anneye giderim orda sirra kadem basarim diye düşünmüştüm ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Size nasil tarif edetum kendimi burada cok egleniyorum . Instagram bagimlisi benden eser kalmadi . Gunde toplasan 1 saat bakiniyom . En cok girdiğim yer burasi birde YouTube .
YouTube çok gizel bir yer istedigil herseyi acabiliyom. Genelde iş tutarken bebek gelişim videosu , aile danismani, dini konular kisisel gelişim videoları dinliyom. Burasi da ayri bir dunya evde sıkılınca buraya atiyom kendimi . Bazen komik seyler oluyir . Liseli aşik gibi telefona sintariyom
esim bir gun supe ederse hic şaşmam . Benimi aldatiyir diye o derec guldugum zamanlar oluyor ![]()
![]()
sizler de seviliyorsunuz
⚘
Hayır olmuyorum, degisiklik iyi oluyor arada ![]()
Yabildin mi bari.
Yap yap rutinleri analiz etmek daha eglenceli insan kenidini goruyor ben her aksam +atiyorum ya ayri bor gayrete geliyom . Disiplin cok onemli benil en buyuk yaptiğim hata cok gec yatiyir cok gec kalkiyorum . Erken kalsam aslinda daha cok seyler yaparim. Biraz daha hava isinsin kizimla gezrim .
Bebek dışında sorular tabi sorula bilir yasak değil yani.
Bebek dışında ki konularin başlığını "genel"olarak seç bitti gitti![]()
Burda konu seçiliyor mu ? mucize annede varda burda var mi bilmiyom hiç denk gelmedi . Daha bu uygulamada kesfedecegim çok sey var galiba ![]()
Ooo cok erkencisin bende 7 de uyanıyorum ..bebeye mama yapip uyuyom![]()
Teh işin zor
Forumları açarken sadece bebekler hakkında konuşulmasını planlamamıştım. Burası bebekler başta olmak üzere elbette ancak seviyeli olmak kaydıyla her türlü konunun konuşabildiği bir yer olarak düşünerek eklemiştim. O yüzden bir problem yok yani ![]()
O zaman ben kaldigim yerden devam edeyim.
Daha merak ettiğim çok konu var benden bıkıp da atma faln ![]()
![]()
![]()
![]()
İçimiz dışımız her yanımız bebek oldu zaten, arada kafamız başka birşeye çalışıyor mu diye yoklamak iyi oluyor, neden rahatsiz olalım![]()
Gordum tsk ederim.
