Selamlar anneler bebeğim 20 aylık şuan 10 kilo doktor ideal dedi ama zayıf geliyor bana normal mi acaba ben mi kuruntu yapıyorum ? ![]()
Selamlar doktorunuz ideal diyorsa güvenin bence
Bizimki de bana göre fazla ama doktoru iyi diyor
Daha yeni 8.ay bitecek ama 11 olmuştur tartilcaz 8 Mayıs’ta.
Maşallah nazar değmesin ![]()
Burda persentilde diğerlerinden ℅75 yüksek ne demek oluyor iyi mi kötü mü anlamadım
Yüksek diyor ama başka hesaplama ya da tablolara baktığımda böyle aynı sonuç çıkmıyor. Önemli olan doktorunuzun yorumu yaptığı ölçümden sonra tabi. Her bebeğin gelişimi farklı
Doğum kilosuna ve her ay kilo alım hızına göre yorum yapıyor doktor ya da hemşireler içiniz rahat olsun.
Anladım teşekkür ederim