Bebeğimi odasına geçirmeyi düşünüyorum yakın zamanda ama telsiz mi kamera mı almalıyım bilmiyorum sizce hangisi ve öneriniz var mı?
Teşekkür ederim abla da Türkiye’de yok sanırım Amazon‘dan falan sipariş vermem gerekir alırsam
Bakiyim canim
Bence kamera kesinlikle hatta çok evhamlıysanız ikisi bile olabilir
neden derseniz telsiz sesi baya bi büyüterek iletiyor bebeğin dönme sesine bile uyanırsınız. Kamera alacak olursanız mutlaka ekranlı alın. Bende Xiaomi c300 modeli var güzel memnunum ama telefon ekranından izleniyor şarjın azsa vs sıkıntı olabilir . Ama güzel özellikleri kameraya birkaç kişi birden bağlanabiliyor mesela benim ve eşimin telefonu bağlı iş yerinden bile bazen açıp izliyor . Bebek uyandığında veya ağladığında , odada herhangi bir hareketi algıladığında telefona bildirim gönderiyor bu özelliklerini beğeniyorum.
İkisine gerek yok benim için de Özellikleri çok iyiymiş bakacağım mutlaka teşekkür ederimm ![]()
Konunun üstünden zaman geçmiş ama aldınız mı merak ettim. Kamera büyük rahatlıkmış ben yeni anlıyorum daha. Ben bebeğim doğmadan önce almıştım ama onu hep kedimiz için kllanmıştık biz evde yokken iyi olduğunu görelim diye. Çok basit bir kamera kiwi marka, sadece bizim sesimizi iletiyor ordan gelen sesi vermiyor bize. Kızım 20 aylık oldu ben bu zamana kadar kendi odamızda beşiğinde yatırdığım için kamerayı kurmamıştım. Uyuduğunda kurmayı denedim ama açılış sesi çok yüksekti kızım uyanıyordu o sese. Yatak odasında devamlı kurulu olmasını da istemediğim için kullanamamıştım. 2 ay önce kızımın odasını ayırdım o yüzden artık kamerayı da kurdum ve ilk defa çok rahat davranabiliyorum kızım uyurken. Duşumu rahatça alabildim telefondan açıp kızımı izleyerek. Önceden hep aceleyle duş alıyordum ya şu an ağlıyorsa duymuyorsam diye. Geçen gün yine gece kızım uyurken telefondan açıp bir yandan makinada dikiş yaptım o sese uyanır diye düşünüyordum hiç uyanmadı ben de rahat rahat devam ettim. Mutfak işlerimi yaparken izliyorum uyansa görüp hemen gidiyorum uykusu açılmadan. Yani kızım 20 aylık oldu ve ben daha yeni rahatladım. Eğer almayı düşünen varsa hemen alsın diye düşüncelerimi yazmak istedim biraz uzun oldu kusura bakmayın ![]()


