Bebek parmak ucuna basma

Bebeğim 9 aylık ve uzun süredir ayağlnı yere bastığında parmak ucunda duruyor. Sizdede varmı böyle birşey.? Doktor sinir gerginliği dedi bana

Benim bebefimde parmak ucunda duruyor yürürken de öyle yürüyor yurutecden diye düşünüyorum ben

Yürüteçte kaldı mı hiç?

Bizde yurutec kullanıyoruz ama duzgun basıyor

Burda yurutec konusu gecmis bnm kizim 5 aylik ve 3 ayliktan beri ayaklarinin ucunu basiyor . Ayakalarinin ucunu bastigi hic hep bas parmagindaki tirnaklarinin kenarlari kozarip sisiyor sanki tirnak batiyor gibi ama tirnaklari kesiyom ben parmak uclariyla bastigi icin oyle oluyor diye düşünüyorum.