Kizimin saçlarını kestirdim. Aslinda hiç istemiyordum kestirmek ama mecbur kaldık. Saclari cok dokuluyordu. Saçları Ağzına, emzıgıne çok bulasiyordu. Ustu dokulmuyor diye az aldirdim orayi diğer taraflarini sifira vurdurdum.Kac ayda uzuyor saclari . Oglan gibi oldu kizim![]()
![]()
Çok şirin olmuş bi anda cinsiyet değişimi olmuş yavrunun
bari tümden aldırsaydın eşit uzasaydı saçları,bu bebişten sonra kesin oğlun olacak belli
Aklıma birsey takildi . Simdi kizimin saclar sifir ya uyurken bere takmama gerek var mi acaba usur mu kafasi evin ici 22,23 derece .
Oy kuzum benim bizimkininde cok dokuluyo agzina geliyo emzigine geliyo hep inan bende bu sekilde kessekmi diye dusundum onler kalsin arkayi alalim dedim ama arka dokuldu yeni sacakr geliyo onler dokuluyo esim olmaz kesmeyelim dedi . Cabuk uzar canim zaten sacli bebekdi sarisin olunca sacsiz oluuo zor uzuuyo biraz
Ya bebegime iskence etmek istemedim. Yazik yavruma hep sac yiyor bizimkinin saci aşiri dokuluyordu yastikda 1 avuç sac oluyordu resmen. Bide emzigine hep sac geliyor bn dikkat etsemde bir baskasi emzigi veririken bakmiyor direk agzina tikiyor . Normalde bn hic kestirmek istemiyordum. Kizimin karizması bozulmasin diye boyle yaptim haftada 1 zeytinyag surup uzamasini hizlandirmayi düşünüyorum. Kestireceksen simdi tam zamani . Bebek buyudukce insan kiyamiyor cirkinlesecek diye de kestirmiyir . Hem buyuyunce kestirirsen az cok darilir kizabilir sacim yok diye.
Aynn canim biz dikkt ediyoruzda baskasi direk veriyo emzigi bizimde bu ara cok artti dokulmesi. Ben kucuken sifira vurmuslar sacimi ne boya ne fon tutyyo dogru duzgun ben trasa bagliyorum bunu . Kestirmem canim esim istemiyo. Sizinde cabuk uzar merak etme sen
Ben bere takmıyorum 25 günlükken çıkardım saçı olmamasına rağmen nasıl alışırsa öyle gider bişey olmaz inşallah
Insallah uzar bide bn boyle yaptom . Erkek gibi oldu ama yanlar büyüyünce cok eşitsizlik molursa usten biraz daha aldirim diye düşünüyorum.
Tm bnde oyle yapayim o zaman .sadece disarda takayim.
Zeytinyağı surebilirsin bnm ablam da hep oyle yapiyir hizli uzuyir diyor bnde deniycem ama ilk koluna bir sur alerjik bir durum olmazsa oyle sur kafasina .
her bebegin ayri bir sevimliligi var![]()
![]()
Canım ben sıfıra vurmadigim halde 2-3 ayda anca uzadı
Evet ya bebeklerin saci cok yavas uzuyor bnde onu da düşünerek ustu biraktim
inşallah hizli uzar.



