Bebek uyandırmak

Kızlar bebeklerinizi emzirmek için nasıl uyandırıyorsunuz bizde hâla sarılık var ve uyandırmam gerekiyor uyanmıyor çok zor​:pleading_face:

Bunları yaparken içim gidiyordu ama hemşireler topuğunu sıkın diyordu bir de biz soyup su ile silmiştik her yerini

Evet gerçekten öyle uyanmasa da olmuyor işte​:face_holding_back_tears:

Benim bebeğim de sarilik gecirdi 1 hafta uğraştık. Emziremiyordum gücü yetmiyordu. Elimle sagiyordum uyanmadqn önce oyle içiriyordum ya da mama veriyordum. Topuguna sıkıp uyandiriyorduk biz ya da bacaklarina islak mendil degdiriyorduk oyle uyaniyordu. Hatta hastanede hemsireler de oyle yapmamızı söylüyorlardı

Ay o günlerimiz aklıma geldi. Benim bebeğim de bir haftalikti sariliktan uyanmiyordu. Topuklarina öyle şiddetli vuruyordum ki hiç duymuyordu. Hastaneyi aramıştım bebeğim uyanmiyor diye​:sweat_smile: aynı şeyleri soylemislerdi. Zar zor uyandiriyordum memeyi ağzına verince hemen geri daliyordu. Allah yardımcınız olsun

Altını açıyordum ben topuğun sık yada çay kaşığı ile ver sütünü az da olsa sarılık geçirmesin

Meme reddi yaşamaması için nasıl içirdiniz

Evet memeyi veriyorum tam seviniyorum emiyor diye sonra uykuya dalıyor teşekkür ederim :smiling_face_with_tear:

Teşekkür ederim

Benim bebeğim 1 aylık bu arada çok sarılığı kalmamış ama sık sık emzirmem gerekiyor gecmeyecek diye çok korkuyorum bazen uyanmıyor emziremiyorum

Benimde oğlum sarılık geçirdi gerçekten uyandırmak çok zor ve uzun süre aç kalınca şekeri düşüyormuş buda uyku yapıyormuş sürekli uyuyordu bende topuklarını sıkıyordum bacaklarını sıkıyordum altını açıyordum anca öyle uyanıyordu bide ben pike veya battaniyeye sarıp emziriyordum hemşire öyle yapma dedi daha çok uyumasına neden oluyormuş biraz serin bir ortamda emzirdim

Sarilik kac degerinde benim kizin sariligi 13 degerindeyken ben 2 saate bir bazen 1 saate fln uyandiryordum .sen bebegin iyligi icin uyandiryorsun . Sık sık emzir yada mama ver ac birakma sariligi gecene kadar . Allah sukur bizim gecti . Ben gece 3 saate bir gunduz de 2 saate 1 saate karsik emziryir ve mama veriyordum …sarilik olan bebek uyanmaz kolay koly.

Bende kundakla emziriyordum üşür diye teşekkür ederim

Değerini ölçmedi doktor küvezden 10 ile çıktı 2 haftansonra doktora götürdüm bakmadılar değerine 3 5 güne gecer dedi ama ben korkuyorum gene de bende gündüz 1 2 saatte emzirmeye çalısıyorum gece de 2 ssatye emzirmeye çalışıyorum ama bazen olmuyor 3 saati buluyor

O zamn korkulacak birsey yok dok . Fazla olsaydi kan yada diger turlu degerini olcerdi . Demeki yavas yavas gidiyir sariligi .

Kac gunluk bebek

İnşallah teşekkür ederim 37 günlük

Ben yenidoğan döneminde altını açıyordm bezini yani uyanıyordu hemen

Elinin içini sıkıyoduk ayağını sıkıyorduk götüne vuruyoduk memede uyuyodu