Bebek uyukusu

Hanımlar ben 6 aylık hamileyim 13 aylık kızım var yaklaşık 15/20 günüdür falan ayrı odada kedi beşiğinde yatıyor 2. Çocuk doğmadan ayrımak istedim sonra zorlanmayam diye ama havalar soğudundan beri benim kızım sabahları ya hırıltısı oluyo ya öksürük yada burun akıntısı oluyo bebek bataniyesi ve yorganı örtüyom üstüne ama açıyo gece her kalktığımda üstünü örtüyorum büyük ihtimalle üşüyo orda uyku tulumu mu elektrikli bataniye mi yoksa ufo mu alsam kızımın üşütmemesi için

Oda sıcaklığına göre uygun tog almalısınız. Uyku tulumu battaniye yerine geçer. Daha da üşürse biz Kumtel’in elektrikli radyatörünü almıştık onu kullandik gece gündüz 22 derecede tuttuk odasını sıkıntı olmadı çok şükür. UFO ve elektrikli battaniye tehlikeli olur. Aklınız kalmaz bunu alırsanız. Yine arada yanına gittiğinizde termometreyle ölçün oda sıcaklığını. Tulumla beraber bu işinizi görür inşallah :cherry_blossom:

İndirime de girmiş biz kullanıyoruz çok memnunuz portatif hem.

Elektrikli battaniyeler biz yetişkinler için bile çok sıkıntılı ufak da yanık kalması aynı şekilde gece boyu Allah korusun insanlar haberlerde görüyoruz bunun yüzünden kaç kişi ölüyor her iki konuda da . En güzeli uyku tulumu daha güvenilir olur tog değerlerine göre en kalını bile sıcacık tutar

Önce terleyip sonra üşüyorsa muhtemelen o yüzden hırıltısı oluyordur, ideal sıcaklıkta terletmeyen bir uyku tulumu alırsanız bence en iyisi o olur. Ben de o şekilde yapmayı düşünüyorum, benim bebeğim kış bebeğiydi ilk ay kalın giydirirdim ama sonraki aylarda çok kalın giydirirsem ve o gece terlediyse hemen burnu tıkanırdı hırıltısı olurdu. Çok kalın giydirmediğimde gayet rahat uyuyordu sabah da iyi uyanıyordu. Tabi o zaman yenidoğduğu için üstünü açamıyordu ama şimdi üstünü açıyor. Ben de bir tulum alacağım en yakın zamanda, terlememesine özen göstereceğim.