Önerileriniz var mı hangi marka kullanıyorsunuz ıslak havlu baby turco yenidoğan kullanıyordum aynısını mı devam etsem kokusunu nedense beğenmiyorum
Islak mendil Baby turco zeytin yaglisini kullaniyom suanlik pisik yapmadi. Bebek yag da dalin aldim ama bir kere kulandim bebegimi yaglamiyorum ben . Bi kere denedim oda cok ağladı bir daha da yağ surmedim.
Pure baby mavi paket kullanıyorum yağ olarak da mustela avokadolu olan
Püre baby den memnun musun pek i
Ben doğduğundan beri düzenli kullanıyorum ama değiştirsem mi diye düşündüm de bilmiyorum. Bide bebek yağı vücuda iyi geliyor dedi doktor
Evet memnunum kalınlığı büyüklüğü güzel herhangi bir kötü etki de yapmadı bebeğime
Bende klasik BİM’in agu baby olanı kullanıyorum memnunum
Benim ablamin da 3 aylik oglu var o dogal zeytin yag kulaniyor . Oda olabilir bak eskiler de cok kullanirmis . Simdiki bebek yaglarin içine ne katiklari belli degil valla ben bebegim olmadan onca kendime dalin aliyordum.cok güzel kokuyordu. Bebegime de bundan kullanirim dedim bir baktim kokusu fln herseyi değişmiş . Birde killanma yapiyor yaglar ben biraz da onun ocin.de kulanmiyom bebegim zaten killi bir bebek
sacina kullaniyom zeytin yag keldi saclari cikti 2 haftada .
Dogdugundan beri islak mendili molfix izotenik sulu kullaniyorum beyaz, yeşil ve mavisi var hangisini bulduysam ondan aliyorum pek bulunmuyo bazen. Onlarda kokusuz zaten cok seviyorum diger mendiller iyi gelmedi bize
Zeytinyağı nasıl kullanıyorsunuz
Ben sacina kullaniyom. Banyosunu yapririyok esimle . Sonra avucuma goz karari bi zeytin yag dokuyom 1 cay kasigi kadar olabilir . Elerimi bir birine surtup kizin sacina masaj yapiyom yikamana gerek yok yağ zamanla kayboluyor .
Ben de saçına duştan önce sürüyorum zeytinyağı 15 dk bekletiyorum ayda bir yada iki kere bu şekilde yapıp duş aldiriyorum. Saçları hızlı uzadı bu şekilde
Water wipes kullaniyorum dogdudugundan beri, cok memnunum.
Pure baby deneyeceğim bakalım. Bebek yağı olarakta Johnsons baby Aloe Verali bebek yağı alayım
İlk defa kullanan duydum
bı bakayım ona da
Biraz fiyati yuksek ama icerigi gercekten cok temiz, gonul rahatligiyla kullaniyorum. Bir de alinca uzun sure gidiyor verimli bi urun.
Ay bende yapayım kızımın saçlarını kesmiştim şuan uzadı biraz ama belki daha hızlı uzatır
Aynen yapın ilk yıkamada bazen tam geçmiyor iki gün sonra bir daha duş aldiriyorum tam geçiyor yağ hiç kalmıyor.
Evet baktım baya pahalı bir ürün
Hala karar veremedim hangisini alacağıma ama Johnson baby de petrol ürünleri kullaniliyormuş