Kızlar bi süredir köyde olduğum için bebeğimi ayağımda sallayıp yere bırakıyordum ama şimdi evime dönüyorum da orda bi beşiği vardı daha ordayken bile içinde durmuyordu şimdi gitsem nerde uyutacam ya bi yatak odası var bi de oturma odası beşiği ztn anne yanı küçük bir beşik onu kaldırsam yerine yer yatağı yapsam sürekli yataktan in çık zorlanacam çünkü gece on beş - yirmi dk da bir uyanıyor sık sık oturma odasında yerde yatırsam kendi yatağımı bu seferde çoğu zaman misafirlerm var gec saate kadar oturuyorlar uyku saatinde orda da bırakamam sizn de bildiğinz anne yanı etrafı korunaklı rahat hareket edebleceği bi yatak beşik tarzı var mı önerebliecğnz
Benim bebeğim yer yatağında yatıyor sıcaktan yatakta yatmak istemiyor
Ben hep ayağımda uyutuyorum, kendi yatağımın üzerinde sallıyorum sonra orada öylece bırakıyorum, uykusu derinleşince alıp beşiğine koyuyorum, koyarken mızırdanıyor emzik verip poposuna pışpışliyorum devam ediyor uykuya.
Beşikte uyuyamıyor sıcaktan yer yatağında uyuyor
Evde park beşikte uyutuyorum, onda bi tehlike yok. Anneme geldim burda da 2 tane tekli koltuğu birleştirip beşik yaptık ama oraya yatırınca da başında bekliyorum tutunup kalkıyo düşerse diye
yüksek de bi koltuk, o yüzden 2 gündür filan yere yastıklardan yatak yaptık orada yatırıyorum içim rahat en azından. Bence düşme tehlikesi olmayan bir yer yatağı en iyisi oluyor en azından kafamız rahat oluyor.
Bende evde park yatağında uyutuyorum ara katı çıkardım yer yatağı gibi oldu uyuyor orda annemlere tez tez gidiyorum orda da yer yatağı yapıyorum yatıyor kafa rahat uyanınca bakıyorum kapıları açmış sürünerek geliyor yanımıza![]()
Bende evde gündüzleri beşikte uyutuyorum sallanan tarzı beşiklerden gece beşikte uyumak istemiyor yanımda kanepede uyutuyorum yatak odasını kullanmıyorum bende pazartesi günü annemlere gidecem Mersin’e orada beşik yok mecbur ayakta salla benim kızım da ayakta hiç uyumaz valla bende düşünüyorum napacam diye
Gece bizim yatağa bırakıyorum emerek ve sallayarak uyutuyorum sonra iyice dalınca beşiğine koyuyorum sonra uyanınca geri yanıma alıyorum sabaha kadar yanımda yatar bazende geri koyarım sürekli iyice daldıktan sonra
Misafirlige gidince yer yatagi yapiyorum.
Kendi evimde park besikte yatiriyom.
Benim yanımda yatıyor sürekli eşimi diğer odaya gönderdim çok horluyor ve diş gıcırdatma var çocuğu etkiler diye mecburen yan odada yatıyor. Bende oğlumla beraber uyuyorum diğer tarafına yastık koyuyorum şimdilik sıkıntı yok. Ama ilerleyen zamanlarda Montessori yatağı alacağım en güvenli o diye düşünüyorum
Ben bir aydır yanımda yatırıyorum bu ara dönmeye öğrendi beşiğinde donemeiyor donersede uyanıyor birde dış sancı çekiyor sik sık kalkıyorum yanımda uyuyor yatakda beşiği de bomboş duruyo şuan emekleme.yok pek o yüzden kafam rahat ama ilerde iyice hareketlenince yani kış geliyor nasıl yaparim bilmiyorum beşikte uyursa yine besigine devam ederim yanım rahat olmuyorum
Aynen bende öyle yastık koyup yatırıyorum yanıma eşim zaten baştan beri başka odada uyuyor çocuk sesinden uyuyamiyormus
Dogdugundan beri besiginde yatiyo 9 aylik hatta her hafta sonu köye bahcemize gidiyoruz portatif besigi orda duruyo evdede park besikde yatiyo ayakda sallamiyorum hic biyere gidincede ablasi yanina yatiyo oyle uyuyo
Sizinki daha sıkıntı bir durum
ben olsam neler söylerdim çocuk ikimizin mecbur dayanacaksin diye ![]()
Oo çok kavgalar olduda anlayan kim
Kendi yatağında yatıyor ama ben de onunla yatıyorum diş işi bitse artık bırakıcam tek uyusun
çok yoruldum
Valla bebeğim doğduğu günden beri koynumda yatıyorum o da alıştı bende besige aslA girmez sanki içinde iğneler batıyor bende uyuyamıyorum onsuz
Yalnız değilmişim
bende bebeğimle uyumaya alıştım. O olmazsa boşluk hissederim
Kocan nerde yatıyor![]()
Çocuk odasında
orda baza var tek kişilik