Bebekle ilk uçak seyahati

Evet anneler hayatımda ilk defa uçağa binecem nasipse inşallah bu da bebğimle birlkte olacak inşallah ama ben çok korkuyorum uçaktan bide kucağımda bbeğimle nasıl olur deneyimi olam varsa yazabilir mi korkmalı mıyım sizce de

Ben 2 kere bindim çocukla bir sorun olmadı sadece 2.binişimizde inmeye yakın kaka yaptı ve bez taşırmıştı üstü hep batmıştı :grinning_face_with_smiling_eyes: Korkmana gerek yok. Uçak kalkarken ve inerken mutlaka emzir, biberonla mama veya emzik ver ağzına. Huysuzluk yapma ihtimaline karşı sevdiği bir oyuncağı yanına alabilirsin.

Bzmki ne biberon ne emzik almıyor suyu bile bardakla veriyorum biberonu itiyor sadece emziriyorum uçakta nasıl yapacam

Emzirme örtüsü al yanına emzirirsin ben giderken bi kaç kişi o şekilde yapmıştı.

He tamm teşekkür ederim ben kendi korkumdan bebeğimi eşime verrirdm diyordum ama çocuğum için dayanmam lazım sanırım

Inerken ve çıkarken sende durur havadayken eşine verirsin ama korkacak bisey yok

Ben ztn en çok inerken ve çıkarken korkuyorum türbülansa geçince ama bilmiyorum inşallah çok korkutucu değildir dayanablrm

Yolunuz açık olsun sağ salim gidin inşallah :palms_up_together:t2:
Ben hic binmedim bende korkuyorum :grin:

Ilk bindiğim zaman korkmuştum ama uçak kalkip giderken korkun gidiyor içini rahat tut korkacağını düşünme.

Uçakta bebek çantası dışında kendi çantamızı da alabiliyor muyuz yanımızda yalnız olacağım bebekle

Biz bayagi bindik eymenle hostesler cok yardimci oluyolar.kac sefer.
Tuvalette yer var alt degistirme yeri
Hosteslerde kaynar su var mama icin
Ilk defa oynayacagi bi oyuncak aldim.
Yerine oturunca once kendin bagliyorsun
Sonra bebegin icin ayri kemiri kendine bagliyorsun.
Nefes maskeni once kendine sonra bebegine takiyorsun acil bi durumda
Kulagina kulakcalik al, kalkis ve inis de agzinda biberon vardi.
Turbulanstan etkilenmesin diye.
Zaten ucusumuz 4 saat surdu asagi yukari
Amsterdam antalya
Bebek araban cok kolay acilip kapanan travel buggy olsa iyi olur.
Havalimaninda soyle avantajin var bebekli oldugun icin sira beklemiyorsun pasport kontrol.
Yani endiselenme keyfini cikar.
Alabilirsin tabi canim 8 kilo yuk hakkin var ayriyeten.
Su sisesine izin vermiyolar kendi ayaginda cizme tarzi bisey olmasin cikartiyolar iki kere basima geldi.
Deodorant yasak el bagajinda

Teşekkür ederim bende bagaj yok büyük sırt çantası yaptım herşeyi koydum 2 günlük Urfa ya gideceğim bebeğin acil eşyalarını ayrı küçük çanta yapmak istiyorum da 2 tane kabul ederler mi onu merak ettim eşim olmayacak yanımızda Bi tane sırt çantası ve bebek çantası olsa diye düşündüm

Kabul Ederler karismazlar ona yukten saymazlar bagaja vermiyceksin onu ucagin alacaksin