Merhaba arkadaşlar bebeğinizin dişlerini fırçalıyor musunuz?
Fırçalıyorsanız tercih ettiğiniz ürünler neler?
Ne zamandan beri fırçalıyorsunuz?
Fırçalamak için en uygun zaman ne zamandır?
Bu konu hakkında konuşalım birazda ![]()
Merhaba, ben ilk disleri çıkıp, biraz büyümeye başladıktan sonra her aksam silikon firca ve bebekler icin olan bir dis macunu ile fircaliyorum. Dişleri cikmadan once de her aksam karbonatlı su ve pamuklu bezle temizliyordum.
Ben 1 aydır dişlerini fırçalıyorum bebek organik diş macunu kullanıyorum her gün iki kez yapmaya çalışıyorum. İlk günler kızım temizletmıyordu şuan alıştı. Doktorumuz d vitamini alıyor o yüzden fırçalayın demişti. Dişlerinde kararma yapıyormuş. Dişi varsa fırçalayın diyordu ayına bakmadan.Şuan 10 aylığız.
