Bebeklerde uykuya dalışta ses çıkarma

Kızlar bugün itibariyle 9 ayimizi doldurduk kızım sürekli uykuya girerken AA aaa aa diye bağırıp duruyo uykuya giriyo sozdede var mı. Birde yapışık geziyoruz resmen bırakamıyorum bir yere napcam yardım

Benim kızım da 10 ay 8 günlük ee e yapıyor ağzı kapalı, uykuya geçerken hiç ninni veya piş piş veya ee e diye uyutmadim ama genelde kendisi hep yapardı, kendine ninni söylüyor bence. Benim için sorun yok

Olabilir ama uykusunu açtı öyle bazen uykuya girmiyo bnmki ya Allah can sağlığı nasıp etsin bebeklere amin

Postlardan baktığm ve kendi bebeğimde 9 aylık bu sıra enerji patlamasımı nedir herkesin aynı galiba. Bizde uykumuz yok yapışık geziyoruz uykusu geliyo ama yatamıyor bu sefer ağlıyor kucağina al diyor falan