Erkek bebekte yürüteç kullanmayı düşünüyor musunuz
Kaçıncı aydan itibaren kullanılabilir
Babası aldığı için kullanıyor. 6.ayinda kullanmaya başladı.
Ben kullanmadım
Beşinci ayda başladı bebeğim. Zaten çabuk sıkılıyor en fazla 10 dk duruyo alıyorum sonra
İki oglanda kullanmıştım resimlere baktım 6 7 ay civarı başlamışim buda 5 aylık 1.5 2 aya kullanırım büyük ihtimal
Ben de 7.bucuk aylikken aldim suan kullaniyor kızım, erkek bebekler icin bir bilgim yok ama erken oturtmuyorlar diye biliyorum
Asla kullanmam diyip kullananlardanım
bebeğim evin içinde tozu dumana katıyor ![]()
Hahah ben de asla almam çok zararlı falan diye başladım
şimdi amaan hepimiz binmişiz nolcakki deyip kullanıyorum inanılmaz hayat kurtarıcı biseymis ya
yatak odasıyla çocuk odası temizlik gördü 7 ay sonra ![]()
![]()
Biz almadık abla
Almayacaktik ama aldik cok aktif Ömer her tutundugunda yurumek lstiyordu gunluk 15 dk koyuyoruz rahat dolaşıyor 6. Ayda basladik
Eymende oyle apalamadan yuruycek galiba
Yürüme arkadaşı diye geçiyor bu model tercih ettim 9-12ay arası yazıyor üzerinde
Ben 3 undede kullandim ama suan bu 4 dorduncu oglanda 6 ayda alsam erkenmi diyorum diger oglanlarda bu kadar erken almamistim hatirladigima gore neyse consultasyon burosundaki
Doktoruma bi danisayim
Yurume aekadasi da aldim destekli yuruyor ama daha erken
Siparis verdim ilk gosterdigim
Konsultasyon burosundaki doktora
Sordum.
Eger sayacagim motorik
Becerileri kendi yapabiliyorsa
Az da olsa kullanabilirsin dedi.
1.oturma
2.ayakta dikilme
3.tutunma
Adim atma cunki guven gerektiren bisey dedi
Birinci model için birkaç yerde çocuklarda kalça problemlerine yol açabileceği ve çocuk yürürken parmak ucuna basarak alışkanlık haline gelebileceği söyleniyordu. Diğer model için herhangi bir bilgim yok.
Zaten once kendi becermesi lazim dedi oturmayi
Ayakta durmayi motorik becerilerini
Benim oglan oturuyo kendi ayakta dineliyo
Kenara tutunuyo
Zaten fazla degil 15 dk maximum
Hepsini yapıyor Ömer o yüzden kullanabileceğini düşündük aldık

