Bebekleriniz kaç aylìkken yürudü

Bebegim 13 aylik cok aktif ve enerjisi hic bitmiyor amayurumuyir adim qtiriyorum amahemrn kendini yere atip bisey karistirmak istiyor her yere tututnup gidiyor ama halen yurumuyir Simdi belki bir cogunuz her cocuk farklidoyecek ama evet biliyorum ama etraftakiler o kadar karisip ama daha yurumuyor mu diyince sinur iluyorum

Sizde nasildi mwrak ettim güzel anişler​:blush:

13 ay bitti 14 başındayız kızım hala yürümüyor etrafa bakmamak lazım Allahın işi deyin geçin bende öyle yapıyorum

Benimki üşengeç bebek olmasına tağmen bir yaşına gelmeden yürüdü ama bir artısı yok bence bi tık daha meşakkatliydi hattta neden bu kadar erken yürüdü derdim :joy: canınızı sıkmayan söyleyenlere sağlığı yerinde olsun da yakındır onun da yürümesi

Ben bebeğime dönmeyi öğretiyodum bazı bebekler 5 aylııken dönüyor benimki neden dönmiyor diyodum. Sonra bigğn oyun oynarken kendini yere attı yüzüstü döndüğü yetmiyır gibi birde sırt üstü döndü peşine​:grinning_face_with_smiling_eyes: yani o an anladım ki bebekler canı ne zaman isterse o zaman yapıyor. Seninkininde canı istemiyor. Hiç beklemediğin anda kalkar yürür . Bebekler değişik küçük insanlar​:grinning_face_with_smiling_eyes::heart_eyes:

Benim bebeğim de 13.ayin sonunda yürümeye başladı evet öyleler canlari ne zaman isterse o zaman yürüyorlar sadece şu çalışma etkili idi bizde anne baba bi eşime bi bana git gel yaptiriyoduk

13 aya yaklaşırken yürümeye başladı. Bebeğiniz tutunup yürüdüğüne göre birtek cesaret etmesi kalmış geriye. Yere sağlam basıyorsa hiç korkmayın 18.ayda da yürümesi normal. Bazı bebekler tutunduğu yeri bırakmaya erken cesaret eder, bazıları ise daha temkinlidir. Buna hazır hissedince kendisi karar verecek :smiling_face_with_three_hearts:

Kızım 10 aylıkken yürüdü oğlum 9 aylıkken yürüdü şimdi bebişim 6 aylık bakalım o ne zaman yürüyecek şimdilik dönmüyor bile her çocuk kendine özeldir bence canları ne zaman isterse o zaman yerine getiriyorlar herşeyi :smiling_face:

Bizd kalca gelisim geriligi var geç emekledi acikcasi ben cok geç yurur diye dusunuyodum cunki asla tek adim atmiyodu elinden tutup yurutmek isteyince parmak uclarina basiyodu bi anda babasinin elinden tutup yurumek istedi sadece 4 gun o sekilde elinden tutup yuruttuk 5. Gun kendi yurumeye basladi 12 ay 20 gunlukken

13 Ay 12 gün hala yürümüyor kızım

İlk oğlum 13 aylıkken yürüdü 2. Oğlum 10.5 aylıkken yürüdü 3. Oğlum da 15 ay 9 günlük şimdi 15 gün falan oldu yürümeye başlayalı…her çocuğun gelişimi farklı kimseye kulak aşmayın siz Rabbim ona ne zaman yürü ya kulum derse o zaman yürür sağlıkla büyütün :rose::rose:

11.5 aylıkken ilk adımlarını attı cesaret edip, ama 1 ay boyunca tamamen kendi başına yürümek istemedi. 13 aylık olduğunda yürümeye başlamıştı. Eğer ev küçük olursa koltuklar eşyalar birbirine yakınsa bence o zaman daha çok cesaret edip deniyorlar. Ama salonunuz genişse sanki çok cesaret edemiyorlar. Benim eşyalar birbirine uzak sayılır, kızım evdeyken pek denemek istemezdi, ne zaman bir yere gitsek orda denemeler yapardı.

Büyük oğlum 11 aylıkken yürüdü.. küçük oğlan 10 aylıkken adım atıyordu ama biz bakınca hemen oturup emeklemeye başlıyordu. Yani 10 aylıkken yürümeye başladı ama bize 12 aylıkken bize gösterdi :joy: hiç kafanıza takmayın. Bir gün birden yürüyecek nasıl oldu bu diyeceksiniz. Sağlıkla büyüsün :purple_heart:

11 ay 20 günlükdü ilk adımı yaşına tamamen yürüdü… ay o etraftakiker çok biliyor zaten sıralama var yakındır yürümesi canım

Kızım da 14 buçuk aylık hâlâ yürümüyo bnde çok takıyorm artık çevreninde etkisiyle

Aynen öyle

Doktor dedi zaten 18 ayina kadar yurumezse kontrole gelin bence arkadaslarin dedigi gibi zamana birakmak en guzeli cani isterse bebegimin o zaman

Teşekkürler hepinize cevap verdiginiz icin

Bazen akrabalardan cok sizinle dertlesmek istiyorum onlarla bi kelime konusmaya korkuyor insan can sıkmak icin hersey yapiyorlar

Neyse iyiki varsiniz güzel aNnelerAllah razı olsun :smiling_face_with_three_hearts::tulip: @kuti @AybikeKrp @Nurr @Eğitimcianne1 @Hüveydaa @Songü @Zehra @Senay @Elif53 @Şeyma.A

Aynen öyle gerçekten ben de burada sakinleşiyorum :relieved_face::cherry_blossom:

Kendi adıma diyim rica ederim . Millet kendine bakmadan çok seviyor :joy: benim kızım hantal yani ağır kanlı bende öyleyimdir yani bana çekmiş tamamen zaten yok bu niye dönmedi Allah ne zaman izin verirse olur dedim doğru diyon deyip sustular. Sonra ne biliyim emeklemedi ellerinin üstüne kalkmadı çocuk hala da döne döne ya da sürünerek gider doktor normal dedi gayet de her şeyi yok bu niye kalkmadı kolay seviyor diyorlar aynen Allah nasıl istediyse diyorum susuyorlar yine . Yok bu niye yürümüyor kenarlardan da mı tutunmuyor diyorlar yine aynı şekilde derim susarlar. Ben yemek yiyecekse bir yerde evden bebek termosuna koyup götürürüm niye öyle yapıyosun hu niye böyle yabi diyen çok olur siz kendi işinize bakın en güzeli öyle ben içime sineni yaptım hep ettaf pek önemli değil

Sizde iyi ki varsınız ki etrafa kulak asmamış bize sormayı daha makul görmüşsünüz. Gönlünüzce yaşayın hayatı inşallah :heart:

Çünkü akrabalar direk yargılıyor. Bı anne kendileri bı kendileri doğru vs vs vs :woman_facepalming:t3: rahatladiysan ne mutlu :purple_heart: