Bebekleriniz ve dişleri

Sevgili anneler

Bebekleriniz kaç aylık ve kaç dişteler şuan?

Benimki biraz yavaş ilk dişi 12de çıktım şimdi 13 aylık 2 dişi var sadece

Benim bebeğim bugün 10 aylık oldu 4. Dişini çıkartıyor az önce instagramda bir post gördüm 18 aylık bebek daha iki tane dişi çıkmış çocuk doktoru normal demiş

Evet ben de acaba sorun mu var diyorum çok yavaş ilerliyoruz.

Şuan bizimde 4 olması lazımdı maşallah

Bir hafta sonra 12 aylık olacak 4 tane çıktı ikisi de çıktı çıkacak. Çıkar Allah’ın izniyle her çocuğun farklı oluyor demek.benim oğlumun da ilk dişi 10 buçuk aylıkken çıktı

Cuma günü 10 aylık olacak daha dişi yok

7.ay bittiği hafta 2 dişi birden çıktı art arda.

Cuma günü 9 aylık oldu 4 dişi var​:blue_heart:

10 aylık 6 dişi var

8,5 aylık 7 dişi var, 8 inci cikmak üzere.

7 aylik 2 dişi var :smiling_face_with_three_hearts:

Oğlum 7 aylık ama diş yok :joy: her huzursuzluğunu dişe bağlasamda henüz gözüken bi durum yok

Bi dişsiz bizimkilermiş :grin:

Asil bugün 15 aylık oldu 16 tane dişi var. İlk dişi 5 aylıkken çıktı çok aceleci :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oy maşallah gerçekten aceleciymiş :grin::grin: zorlamadı mı ya atak diş emzirme ek gıda derken

Benim kızım 7 ay 1 haftalık iki tane alt dişi 5 buçuk aylıkken çıktı bu aralar yine huzursuz yine diş çıkarıyor diş etleri beyazlamış alt kısmında

Çok yorulduk gerçekten erken diş çıkarmak bebek için de bizler içinde zor oldu.

5 ay 15 günlüguz bı hafta önce iki dişi birden patladı şuan iksiide çıktı ama çok zor çıktı mahvolduk bide üstüne hastalandı

Bugün 7 aylığız ve hiç dişi yok . Hatta diş belirtisi bile yok . Dişle alakası yok günlerimizin :rofl: zaten dönmeye falan da son 1 aydır başladı :rofl: yavaş gidiyoruz sanırım biraz olsun

Benim kızım da 7 ay 25 günlük bugun ilk defa bir tane dişinin patladığını gördüm alttan bakalim devami da gelir insallah , bir de hasta suan insallah cok zorlanmadan çıkarır dişlerini

Benimde 10 ay 2 günlük bugün bizde de diş yok