Bizde hiç kafa karışıklığı olmadı ben 7 yıl önce diğer bebeğime hamileyken erkek olursa Alparslan olsun diyordum kız oldu koyamadık. Eşkiya diye bir dizi vardı orda Alparslan ismi çok hoşuma gidiyordu. Bununda erkek olduğunu öğrenince Alparslan olsun dedim eşimde sevdi öylece koyduk
Bekarken kız olursa kesinlikle aden olacak diyordum erkek olursada devrim olsun derdim kızım oldu ismi umay oldu devrimde hala kararlıyım çok hoşuma gidiyor tabi ailelere gelirsek eşim nehir veya doğa dedi kaynanam balım koy dedi ablam ve yeğenim dora istedi
Evlenmeden 2 yil once bor roman okumustum. O roman o kadar guzeldi ki .Birce adinda bir tane savasçi kiz vardi o kadar guzel bir kizdi guzeligi olsun karakteri olsun akıllı liği olsun dillere destandi .. kitabin kapagini kapatirken demsitim ki kizim olursa adini Birce koycam ..
Evlendim hamile kaldim cinsiyetini ogrendigim.andan itibaren Birce demeye basladim. .eşim de vera istiyordu. En sonunda Birce ismine karar kildik yanina isim aradik en guzeli Naz oldu . Alara ismini de seviyordum.ama birce benim icin cok anlamlıydı. Cevremde kimse karismadi cunku ben kimseye izin vermedim. Kaynanam diger torunlarinin adini koymus .lafi olunca bebegin adini koymak anne ve babanin hakki dedim kimse de birsey doyemedi desede koydurmazdim. Esim erkek olursa babamin adini koyacagim dedi izin vermedim vermemde cunku ben boyle birseyi sevmiyorum ve boyle bir manaviyat da olmaz olunce babamin.annemin adini aniyim diyorsan git cesme yaptir dedim ..Bir de Mehmetler hep solak ya ..erkek olsaydi kursad efe yada ege olacakti
Ben mislina ismini çok beğeniyorum hikayesinden etkilenmistim. Bide kız kardeşim vefat etti özlem, özlem mislina koymayı çok istiyordum eşim sağolsun bir sürü dalga geçti ben de ikinci ismi sen koy istersen dedim o da kiraz koydu şimdi Özlem Kiraz ımız var 9,5 aylık olduk daha yeni Özlem diyebiliyorum ama olsun
Ben lisede bir hocamız hz. Amineyi anlattığında çok duygulanmıştım yaşım 14 dü ama dedim ki bir gün kızım olursa adını amine koyacağım . Şimdi 27 yaşındayım 26 yaşında anne oldum daha bebişim 6 aya girmek üzere. Dileğimi gerçekleştirdim nasip tabi
. Bir de çok sevdiğim bir arkadaşım doğa olayı neticesinde vefat etti çok güleç iyi biriydi sedaydı adı çok üzmüştür beni vefatı kardeşim gibiydi
Eşim de istersen arkadaşının adını koyalım dedi öylelikle kuzumun adı amine seda oldu
Allah herkesin çocuğuna adı ile güzel bir hayat versin
Ben de bekarken 2015 de falan köydeki evin duvarına yazmıştım Umay marşını. Kızın olursa Umay olacaktı. Ama hamile olduğumu ogrendigimde 29 ekimdi. Doktora giderken her yerde Parla Hilal ve yıldızım marşı yeni çıkmış çalıyordu. Hoşuma gitti kız olursa Parla olsun dedim hem 29 Ekim’de öğrendik hikayesi olur diye. Eşim istemedi
Eşim sündüz diye tutturdu
Kayınvalidem İnci Tanem dedi
Babam ve kayinbabam birbirinden habersiz Goncagül dediler. Gençlik asklarimidir bilemedim
Annem nurtugba dedi
Abim polen istedi
Ben seçenekleri dinliyordum ama aslında Umay koymustum. Doğunca da Umay oldu iyi ki de oldu hiç aklımda başka isim kalmadı.
Eşim Abdülhamid Han’ı çok sever. Onu koymak istedi ben de severim fakat çok uzun geldi Abdullah olsun dedik. Sonra Asaf’ta karar kıldık. Kız olsaydı Sare veya Neva olacaktı.
Daha önceden hiç şu ismi koyarım dediğim bir isim olmadı ve isim konusunu tamamen eşime bıraktım tabi beğenip beğenmediklerimi dile getirdim Alparslan’dan Atilla’ya, Göktuğ’dan Boğaçhan’a öz Türkçe isimlerin hepsinde gezdikten sonra evde kılıç kuşanan bi oğlum olması adına ismini Baturalp koyduk
İlk başta çok sevmeyip ertelediğim bi isimdi ama sonradan bi anda kalbime işledi sanki.
Güzel oğlum ya
İstediğim ismi koydum ecrin hazal ama 6 aylık hamileyken kaynana ne koyacaksınız ismi diye sorup duruyordu bizde söyledik ismini hee güzelmiş dedi geçiştirdi eltime demiş senin çocuğun olduğunda benim ismimi koymazsan bakmam diye kaynananın ismini koymadım diye bi defa gelip de kızın beşiğini sallamadı bi ihtiyacın var mı demedi 5 dk mesafede oturuyor