Bebekleriniz kaç aylık ve onlarla nasıl zaman geçiniyorsunuz ne tür oyunlar oynuyorsunuz paylaşalım mı?
Arkadaşlar kimse neden yazmıyor ya bazen sordugumla kalıyorum kimse çocuğuyla oynamıyor mu ilk çocuğu olan annelere bir rehber olursunuz en azindan
Gizemcim benim bebeğim 18 aylık, genelde kitaplarındaki resimler üstünden soru-cevap yapıyoruz, müzik açıp dans ediyoruz, hava güzelse dışarı da tur atıyoruz.Bol bol taklit yapıyor bizde teşvik ediyoruz, sayı saymayı ve renkleri şuan öğretmeye çalışıyorum. Benim bebeğim senin bebise göre büyük, bilmiyorum ne kadar yardımcı oldum ama
Bebeğim 5 buçuk aylık. Oyun halısıyla oynuyoruz zeka kartları gösteriyorum hala bol bol tummy time yapıyoruz yerde beraber yatıp yuvarlanıyoruz konuşan köpekçiği var 2 farklı onlarla vakit geçiriyor çıngırak gibi oyuncaklarla oynuyor oyun oynatmadığım her dakika da mümkün olduğunca konuşuyorum gündelik şeyleri bile yaparken ne olduğunu söylüyorum sık sık anne baba mama dada tekrarlıyorum yürüyüşe çıkartıyorum oğlum suyu çok sevdiği için küvette de sık sık oynatıyorum bu şekilde
9 aylığız çocuk şarkıları hayvanları göstererek seslerini yapıyorum yada @TülayOzan gibi açıp dinleyip oynuyoruz çokta seviyor oyuncaklarını döküp onunla oynamaya çalışıyoruö ne kadar oynarsak ne alsa agzına sokuyor bende bebekleri tutup farklı seslerle konuşturuyorum bunada gülüyor
daha küçük oldukları için fazla bişey yapamıyoruz hikaye kitabı açıp kendi yorumumla okuyorum resimlerini göstererek
Yerim onu bal bal ![]()

Ya çok teşekkür ediyorum o yaşlarda eminim oynamak çok zevklidir umarım o zamanları görürüm şimdi tummy time falan yaptırıyorum bazen şarkılarla el cirptiriyorum kitap falan okuyorum ama şu aralar sıkılıyor
Aynen ben de konuşuyorum bir şeyleri hikayelestirip anlatiyorum hergun yürüyüşe çıkarmaya karar kılmıştır ama hava hep yağmurlu burda umarım ölmeden yazı görürsem sıklaştıracagim
Ya işte o yaşlarda sanırım oturma durumu vs olunca ilgi de artıyor benimki çok küçük o dönemlerin keyifle geçeceğini düşünüyorum
Gizoşum bizim bebeklerimiz aynı zaten
Bende bol bol tummy time yaptırıyorum, parmak kuklalarıyla bazen şarkılar söylüyoruz bazen oyunlar oynatıyorum. Her sabah ve akşam yürüyüşe çıkarıyorum mutlaka. Özellikle sabahları uyandığımızda yanıma alıp sohbet ediyorum bugün günlerden perşembe baban işe gitti şu saatte gelecek bizim senle bugün planlarımız şunlar vs diye her şeyi anlatıyorum
mutlaka sevdiğimiz şarkıları açıp her gün kucağımda dans ediyoruz. Ayaklarının altına poşet, streçfilm gibi şeyler koyup farklı şeyler hissetmesini sağlıyorum. Sabah ve akşam hikaye kitabı okuyup kitaptaki görselleri ona anlatıyorum. Mutlaka günde 15 20 dk kendi haline bırakıp kendiyle zaman geçirmesinide sağlıyorum bi bakıyorum kendi kendine sesler çıkarıyor elleriyle oymuyor dönmeye çalışıyor falan sıkılınca ağlıyor alıyorum
bizim böyle geçiyor 1 günümüz
Aynısını yapıyorum tek yapamadığım hergun dışarı çıkmak kız burda havalar hep kötü ya ![]()
Kötüde olsa çık sen bir şey olmaz ![]()
Zaten bu sene yazdan umudumu kestim Gizem en iyisi her şekilde çıkayım
@gizemcakan
Kesinlikle ![]()