Kızlar merhaba bebegim 16 aylik 13. Ayın sonunda yürümeye başladı. Biraz ice basarak yürüyor bu gun de parmak ucuna basmaya basladi. Bazen tek ayağını parmakucuna basiyir topal yürüyor bazen de ikisini birden parmak ucuna basiyor böyle bir durum yaşayan oldu mu
Merhaba, yürüteçe binmiş miydi? Benim oğlum 8 aylık yürüteçe biniyor . Bazen onun elinden tutup yürğtmeye çalışırken içe basıyor bende yürüteçten şüpheleniyorum
yürüteç kullandıysanız parmak ucuna basma desteksiz yürümeye geç başlama gibi etkileri oluyor. Uzmandan dinlemiştim yürüteçlere bebekler alıştığı ve onlara daha kolay geldiğinden yürümekte zorlanabiliyorlarmış
Benim kizimda parmak ucuna basiyodu hep yurumeye baslayica birakdi onu . Ayakkabi giyincedemi aynisini yapiyo