Bebelac mama hakkinda

Kizlar merhaba ben hipp kullaniyordum oglum 5.5 aylik oldu mama da yaradi bir sorun yasamadim bugun bir arkadasim bebelac tavsiye ettti kullanan memnun olan varmi

Bebelac sekerli hipe gore hip daha iyi. Bende sma kullaniyodum kabizlikdan dolayi bebelaca gecdim doktorumuzda dedi bebelac daha sekerli

Fiyatı daha uygun diye Bebelac kullandık gayet iyiydi hiç sorun yaşamadık. Bazen Bebelac Gold aldık bazen normal Bebelac.

Aptamil kabizlik yapti.
Sma gaz yapti ..
Bebelac daha iyi geldi 800gr .475 aliyiruz.
Ben biraz suyu fazla koyuyorum. Kulanirken oyle daha iyi oluyor ..

Uc ay kullandim gayetde guzeldi hem normalini hemde goldunu aldim memnundum

Doğduğundan beri kullanıyorum değiştirmeyi çok istemiştim sma haric bütün mamaları denedim hipp diğerlerine göre daha iyiydi bebelaci daha çok severek içiyor ve çok gaz sorunu olmadi