Msrhaba anneler bebegime iyi geldi dediginiz bi diş jeli varmi? Ekran resmi almisdim burda bi kactane onerenlerden silmisim farkinda olmadan
Nurse harveysin dentigel diş jelini kullandım bebeğime iyi gelmişti tamamen doğal içerikli
Bi bakiyim canim eczanede var dimi
Eczaneye sor canım bizim bura küçük bir yer eczacı her eczanede olmaz demişti o yüzden trendyoldan aldım ben
Bizim eczanede hersey oluyo canim recetesiz cok urun var bi soruyum yinede cok saol ![]()
Ben tetagil kullanıyorum çok memnunum. Ama jel olarak calgel vardı bi ara oda çok satan bir üründü şuan piyasada mı bilmiyorum sorun eczaneye varsa deneyebilirsiniz ![]()
Calgel jeli bende kullanıyordum buradaki bir kaç arkadaştan duydum ne derece doğru bilmiyorum çocuk doktorları demiş ileride bebeklerde kalp rahatsızlığı yapıyormuş reçetesine baktım bir diş döneminden fazlada kullanmayın yazıyor hatta eczacı eşimede demiş fazla kullanmayın. Sizde kullanıyorsanız bilginiz olsun diye yazdım
Diş jeli benimkine fayda etmedi ama kendim karanfil yağı yaptım o çok etki etti ağrısını hafifletti
O nasil yapiliyo canim onuda denerim
Yok ben kullanmıyorum tetagil kullanıyorum
Tedagil kullanıyorum canim
Dentinox
5-6 tane karanfili eziyorsunuz sonra zeytinyağı dökün 1 tatlı kaşığı kadar bir gün buzdolabında bekletin ben kızımda calgelde kullandım ama bunun kadar etkisini görmemiştim umarım sizin bebişede iyi gelir ![]()
Cnm jeller binise yaramıyor bende kullanıyorum iki hafta oldu çocuk diş patlatali hala boy vermedi sürekli gece agliyor senin demi öyle uyku düzeni yok bu aralar
Karanfilimde var sabah yapim canim insallah iyi gelir oda 2. Disi patlamis ard arda iki dis baya zorladi
Gece gunduz uykusu bozuldu huysuz hafif ateslenecek gibi oluyo bigun cok iyiyse bigun cok mizmiz valla anlamadim ilk disi cikdi boy verdi ardina 2. Dis patlamis hemen
Ne kadar sürdü boy vermesi bizim uzun sürüyo üstten yan dışı patladı iki hafta oluyor daha küçücük ucu gözüküyor birde ön disde şişmiş bizim önden önce yan çıktı tuaf
sürekli ağlamalı uyutunxa yarım saat sonra geri uyaniyo sbaah kadar yanımda yatiroyrum besikde durmuyo
Alt dişler öyle oluyor canım bizimxd arda arda patladı bir ay sürdü boy vermesi
Diş patladıktan sonra da mı ağrısı acısı oluyor![]()
Evet patladiktan önce bı saldırganlık başlıyor sonrada huzursuz devam ediyo