İnşaallah sizde kolay atlatirsiniz bizimki emzik almiyo normal de sörf ona odaklansin diye verdik![]()
Geçen yıl nisan ayında yaptırmıştık biz 5 aylıktı doktorla oynadılar falan ağlamadı ama sedyeye yatınca tedirgin oldu ağladı biraz lokal anestezi ile yaptıklar iğne de biraz huysuzlandı bizimki sonra da korkusundan ağladı canı yandığından değil yani hissetmiyorlar bile merak etme sonrasında da ilk çişinde ağlar gibi oldu bir daha sesi çıkmadı ertesi gün emekleyip yuvarlanmalara devam etti ![]()
![]()
Çabucak iyi olur inşallah kolaylıklar diliyorum
şimdiden çok geçmiş olsun paşaya ![]()