Bebişlerimizin anlık fotosu🐾

Bunun adı ne sorması ayıp :joy: çok kullanışlı duruyo almak lazım en çok da iş yaparken işe yarar tekerli olmaması da iyimiş çok beğendim.

Aktivite merkezi diye geçiyo adı bendeki skip hop marka. Daha sonra normal masaya da dönüyor. Başta acaba boşa mı para verdim diyodum ama aşırı memnunum öneririm işimi gücümü yapabiliyorum kızım da çok seviyo içinde durmayı. Memnun kalacağınızdan eminim

Teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Maşallah tontişe​:heart::heart:

masallahhh Rabbim nazarlardan korusun​:smiling_face_with_three_hearts:

2 aylık olduk :pleading_face:

Maşallaah ona :heart_eyes:

Ayyy saçlara bak :heart_eyes:

Amin teşekkür ederiz canım​:white_heart::hugs:

@Ozlem Aramıza hoş geldin canım :blossom:




Kocamı doģurmuşum resmen :unamused::smirk: MaşAllah kuzuma 2.ay 14 gunluk olduk

Merak etme hepimiz öyle kocamızı doğurduk :grin::grin::grin:

Aramıza hoş geldin canım :smiling_face_with_three_hearts:🫶🏻

Maşallah sübhanallah Allah nazarlardan saklasın miniği​:tulip::hibiscus:

Aynj sana. Benziyor anası :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::see_no_evil::sweat_smile:

:smiling_face_with_three_hearts: bizde bir yerle anlaştık şimdi çok tatlılar konsept ve fotoğraf çekimi de varmış 3 seans paketi almayı düşündüm 4-6-9. aylarda götürmeyi düşünüyorum :smiling_face_with_three_hearts: