Bebişlerimizin anlık fotosu🐾



Benim kızımın adı da Amine,3 aylık ve kızınıza çok benzettim.bana mı öyle geliyo acaba.cok şaşırdım şuan :hugs::smiling_face_with_three_hearts:

Cesura 2ci dogum gunu yaptik bugün :heart_eyes::partying_face: yaşında gelememişti annemler ,annem erbein yürüyüşüne gitmişti diye

Biz buyuduk biraz daha 10 ayimiz gectik

Bizde dün aşıya gittik


Oturuş pozuna :smiling_face_with_three_hearts: maşallah :nazar_amulet:

Artist biraz teşekkür ederiz :smiling_face_with_three_hearts:

Yükleniyor: IMG-20240917-WA0006.jpeg…


Bizde bu durumdayiz​:sweat_smile::smiling_face_with_three_hearts:



Abisinin ayakkabi kutusuna sahip cikan benim
Minik

Benim kızımın da bu aralar öyle :rofl:

Etkinlik zamanı :grin:

Biz ondan vazgeçtik şu ara favorimiz silikon kaşık ve su şişesi :joy: sıkıldıkça başka bişey buluyoruz yakında mutfaktan tencere tava ne varsa taşıycam heralde