Bebişlerimizin anlık fotosu🐾

Bu dünden :smiley:


Doktora gideceğiz diye akşamdan bıcı bıcı yaptık :smile:

Bu da 1 Ekim’den :yum: birkaç gün anneannesindeydik ev darman dumandı minnoştoşla evimizi topladık, çamaşırları yıkadık, temizlik yaptık :teddy_bear: uzun zamandır ilk defa uslu uslu durdu :smile:

Ever artık ısırıyoruz :grin:

Maşallah çok güzel bu kız ya :nazar_amulet:

Çok teşekkür ederiz :smiling_face_with_three_hearts: @admin kızları hep güzel öyle değil mi :heart_eyes: bende senin kızına bayılıyorum ama artık bebişlerimizin ismiyle yazalım bence aklımda kalmıyor benim ya :smiling_face_with_tear:

Evet kesinlikle mesela böyle imza bs gibi bişey olsa ekleyebilsek yaşlarını isimlerini


Abla kardeş 🩷 Kızım 7 yaşında oğlumda 4 aylık oldu bugün

Ayy görür görmez maşallah dedim çoooook güzeller

Hani kız çocuk kolaydı :woman_facepalming:t2:



Biz büyüdük.:face_holding_back_tears:

Bu neee​:blue_heart:

Kedi nerde… :joy:

Gariplerim saklanıyorlar genelde :grimacing:

Tam ısırmalık parmak :rofl:


MAVİŞİMMM​:smiling_face_with_three_hearts:


Valla tam öyle

Sapsarı bu kime benziyo ya :heart_eyes: