Öyle diyorlar canım aynen sorcam doktora bunuda
Digeride cikmasi yakindir ozaman alt ust disler yan yana cikiyo canim
Oyy maşallah kuzuya
Bizimki de öyle olacak sanırım ![]()
Evet ya, her şeyin zamanı var da biz biraz aceleciyiz galiba ![]()
Biz istiyoruzki hemen olsun bebeklerden cok biz heycanli teleasliyiz
