Bebişlerin dişleri hangi sırlama ile gitti

Öyle diyorlar canım aynen sorcam doktora bunuda

Digeride cikmasi yakindir ozaman alt ust disler yan yana cikiyo canim


İlk disimiz cikdi diye tam 1 ay once post acmisdim. İkinci daha zor cikdi ilkine gore

Oyy maşallah kuzuya :smiling_face_with_three_hearts: Bizimki de öyle olacak sanırım :sweat_smile:

Evet ya, her şeyin zamanı var da biz biraz aceleciyiz galiba :face_with_hand_over_mouth:

Biz istiyoruzki hemen olsun bebeklerden cok biz heycanli teleasliyiz