Kızlar ilk alt 2 diş peşpeşe geldi şimdi üst diş patladı bakıyorum 3 tane gene yolda şişmişler bı anda mı geldi sizinde böyle
Benimki alt iki tane üst bitane çıktı
Benim kızımın da önce iki tane alt dişi çıktı daha sonra iki tane üst diş onların yanlarında da birer tane çıktı ve alt dişlerin yanında da birer tane çıkmış üst ve altlarda yine şişkinlikler var çıkmaya devam ediyor
Bizimki peşpeşe bu kadar erken gelmese iydi ya![]()
Yaaa masallah peşpeşe olması iyi mi kötü mü bilemedim ya hızlı ilerliyor gibi geldi banada
Valla ne kadar geç o kadar iyi keşke benimkinin bitane bile olmasaydı geç çıksa daha sağlam olur diyorlar
Benim kızımın 8 aylık olunca ilk dişi göründü alttan bir diş çıktı ama 2. Hala büyümüyor. Alttan 1 dişi görünüyor yani yanındaki ne zaman büyür acaba böyle olan var mı ![]()
Üst dişler bizi çok zorladı peş peşe olması iyi bence yiyecekleri kolayca çiğneyip yutabilir ne kadar doğru bilmiyorum ama kız çocukları daha erken diş çıkarıyormuş öyle diyorlar
Benim kızım da 10 ay iki haftalık sadece alt 1 tane diş çıktı ama dişi büyümedi daha tek dişli öyle duruyor ![]()
5 aylikken alt 2, 6 aylikken ust 4, 7 bucuk 8 aylikken alt yan dişler 9 bucuk aylikken sag ust azi disleri 10 aylikken 3 azi disi daha simdi de alt kopek disleri çıkıyor. Toplamda 12 dis çıkarttı, 2 tanesi yolda.
Nezaman cikdi canim ilk disi. Bizimkinin ilk disi ciksi 18. Gun ikinci disi kabardi oda dun patladi 1 ayda 2 disi cikdi
Hadi ya, yan yana 2 diş mi o şekilde sırayla çıktı? 13 gün önce çıktı bizim de ilk diş, o büyümeye devam ediyor diğeri çıkmadı hala
Sizinki kaç gün oldu çıkalı ![]()
Bizimkide beyazlamis gbi baktirmiyoda kac gune cikar acaba
2 hafta anca oldu tek diş o da bakalım diğerleri ne zaman gelir bilmiyorum artık tam büyümedi hatta ![]()
Aynı bizim de öyle ![]()
Bizimde öyle zaman alıyor boy vermesi üstün yani patlatali ayın 15 inde bir ay olacak daha minicik
Bizimki erkek canım oda var bu anda geliyor hepsi ama zorluyor ya
Geliyor gelmekte olan canım
Oh masallah sizede![]()