Bebişte kırmızı döküntü


Hanımlar iki haftadır Bebiş böyle ve git giderek de artıyor önce tek taraflı başladı şimdi yumurtalıkların etrafını komple sarmış bulunmakta doktor mantar dedi sizce neyden olabilir

Eğer mantarsa o bölge hava almadığı için olabiliyor, nem, kirli bezin fazla kalması vs tetikliyor.Hep kuru tutup, oturma banyosu yaptırır, bezi de farkli bir markaya geçip sık değiştirirseniz geçer, gün içinde de havalandırın muhakkak…Benim kızımda sık sık mantar oluşuyor ek gıdaya geçmemiz ile bu durum başladı şuan bir nebze azalsa da, benim kizdaki mantar oluşumu bu sekilde değil, fotoda sadece kızarıklık görüyorum ben doğru mudur? Mantarda içi dolu, ucu beyaz sivilceler oluyor en azından bizim mantarimiz bu şekilde

Kapalı kalmasından kaynaklı oluyor , pişik kremi sürüyor msunuz ? Bizde işe yarıyor . Bezi de bekletmeden sürekli değiştiriyorum ben

Bizde yaşamıştık bu durumu doktorumuz diş dönümünde sık olur demişti. Altın değiştirirken pamuk kullanın ılık suyla silin iyice kuru tutun altını,islak mendil yerine, bir az altı açık bırakın hava görsün, pişik kremi kullanın biz sudocream kullanıyoruz çok işimize yaradı. İki adet krem vermişti onları kullanınca geçmişti. Önce doktorunuza danışın derim çünkü çok rahatsız oluyorlar benim kız çok ağlamıştı. Hep kullandığı bezi değiştirseniz başkasına ondan da oluyor.

Muslim bezi kucuk parcalar halinde kes.

Ilik suyla temizle hep havalandir.

Islak mendil kullanma.

Merhemi de yarinin 2 santim gerisine dogru uzat.

Yara gecsede devam et tekrar donebilir dedi doktorum.

Cok faydasi var.