Beeğime zeytini peyniri tekrardan nasıl sevdirebilirim?

Bebeğim 1 yaşına kadar yerdi şimdi kahvaltıda tek ürün yer yani menemen yer yada pankek yer yabına kahvaltılık hiç yemez hergün deniyorum şimdide afedersiniz ağzına deyşnce zeytini vs çıkaramaya başladı salata domates zaten hiç yemedi . Sizce büyüyünce yermi nasıl sevdirebilirim bende ?

inşaAllah yer ama oğlum 7 yaşında yemez hala. Zeytin yemez zeytinin girdiği şeyleri seçer. Bal yemez gizliden ekmeğine koyarsam öyle. Domates işine gelirse. Reçel yemez peynirde sadece kaşar başka yok. Uğraştım değişik peynirler de aldım şekilli fln yok. Yaşı küçük belki tekrar sizinki başlar. Denemekten vazgeçmeyin.

28 yaşındayım zeytini hala yemem yani binde bir :joy: peynir de aynı şekil bence zorlamayın alternatif üretin . Zeytin etmeli biraz pankek veya peynir yerine peynir Maydanoz pankek tarzı veya kaşar peynir böyle şeyler deneyebilirsiniz . Bana çok zorladılar süt iç diye hala içemem sütlü tatlı pek sevmem yoğurt bile tek başına yiyemem illa yemek yanında olursa onu da çok aramam zorlayınca bir şeyler ters tepiyor

Çok sağolun sanırım herhün tabagına koymaya devam edicem yoksa gerçkten büyüyğnce yemeyecek gibi . Akrabamın da öyle yemedi sonradan ;(

Yok bende zorlamıyorum da kahvaltıda ne yiyecek tek yumurta mı :joy: ama şuanlık çok şükür böreğin içinde vs anlamıyor biraz öyle veriyorum peynir ancak

Süt de sevmedi aynı siz :joy::joy: