Nasıl geçcek kızlar bunlar. Yürüyemiyorum artık zar zor yani. Canım yanıyor sürekli.
Fıtık vardır canım bende de var
Merhaba Sinoz un kırmızı jeli var bel ağrısına birebir sürdüğünde sanki beline var kor ateş koymuşsun gibi yakar ama sonrasında ağrı kalmıyor tavsiye ederim
Fıtık yok
@annecikk merhaba
doktora gittin mi ağrılarının sebebi nedir
Yok canısı hiç gitmedim bilmiyorum da masaj ve sporla anlık geçiyo o kadar ama hareket edince agrı vuruyo
Benimde aynı şekilde. Bir hastalık yok hamileyken ağırlıktan ağrıyordu. Şimdi bebek hep kucağımda haliyle oda ağır. Napsın bu bel