Ben bu 10. Ayıda sevmedim 📌

Uykularımız çok güzelmiş gibi hepten nanay oldu sizde nasıl kızlar durumlar… huylar sular gelişimler kelimeler çıkıyor mu yürüme hevesleri var mi

9 ay 22 günlük, uykuya geçişi çok zor olmaya başladı bizim de :person_facepalming: bir kaç gündür çok zorlanıyorum. Öğlen zar zor uyutuyorum beşiğe koyarken gözünü açıyo. Normalde emerken uyur, asla uyumuyo. Koluma yatırıp yürüyerek uyutuyorum keyif yapıyo hanımefendi gözlerini kapatıp öyle uyuyormuş gibi yapıyo. Pes ettim artık zorlamıyorum uykudan iyice mızmızlanana kadar serbest bırakıyorum. Gece de aynı şekilde bazen 12’yi buluyo uyuması

Ya maşallah diyelim aman evet ya gelişimi tamamlamadan sanırım rahat yok bize

Oy yavrum bebeksiniz siz ya uyuyun işte çok zor ya uykusuzluk hem kendileride sağlıklı uyuyamiyorlar inşallah düzene girer hepimizin bebesi huzur istiyorum :smiling_face_with_three_hearts:

Amin canım güzel günlere inşallah :palms_up_together: