Kızlar selam bebeğim 8 aylık 1 haftayı geçkindir boynunda böyle bir şey çıktı yani ne olduğunu bir türlü anlayamadım takipteyim ne büyüyor nede küçülüyor pazartesi gününe doktora randevu aldım ama annelik evhamı işte insan her şeyi düşünüyor böyle bir durumla karşıya karşıya kalan oldu mu
