Kendimi çok suçlu hissediyorum şuan bile ağlayarak Yazıyorum tükendim artik bebeğim 3 aylık ve bazen dayanılmaz oluyor uykusu var uyumuyor bir çığlık atıyor hani susturmaya calısıyorm susmaya bi iki defadır kızıyorum yeter artık diye tek basıma bakıyorum ailem uzakta yardım istichm kimse yok az önce de giydirirken bi ağladı elimden direk yere bıraktm canı acımışmdr çok kızdım kendime daha bebek diye ona her baktğmdaa suçluluk hisediyorm kontrol edemiyorum bazen napıcam bilmiyorum oturmş ağlıyorm n eşimde işte o olunca çok güzel yardımcı oluyor bana![]()
![]()
Nasıl bıraktık elinden yere anlamadim…Bende çok sinirleniyorum önce kızım derdin ne yatmiyon felan filan sonra gözüne bakıp oyy kurban olurum çokmu ağrıyor annem diyorum 5ay 12gunluguz hala düzensiz ve yorgun uykususuz kim bilir onun nasıl canı yaniyordur
Yere derken öyle değil yere atmak değil allah korusun yatağn üstünde üstünü değştrymdm kaldırdm omzuma sonra yine yatağa bıraktm direk hızlı bıraktm yani
Evet bende ona her baktğmda ağlamaya başlıyorum bana muhtaç bi derdi var ki ağlıyor diyorm ama inan elimde değil uykusuzm yorgunum kimse yok kendmi tutamıyorum
Aman olsun cnm ama aninrefleks yapiyosun korkar bir anda yapınca dikkat et annesi
oda istemez böyle olmayi ağrıdan yatamiyodur biz aylarca boylegiz ev işi yemek felan hepsi kalıyor koştura kostur aanca bir yemeği koyuyorum napayım bende sinjr oluyorum hele geceleri uykusuz kalınca daha kotu oluyoruz
Sen ağlarsan o daha çok ağlar ama ağlamak yerine güldürmeye çalış gecenin 3de gili gili yapıyorum oyunlar oynuyorum aglamasidansa dikkatini dağıtmaya çalışıyorum bende tek büyütüyorum benim 2oglum daha var onlarlada ilgilenmek zorundayım gecemiz gunduzumuz belli değil yani
Allah yardımcımız olsun çok zor hiç geçmeyecek gibi geliyor ama inşallah gecicek sürekli dualar oku
Cogu anne bu sureclerden geçiyor bende onlardan biriyim. Tek basıma baktım yorgun uykusuz aylardır bu sekildeyim. 16 aylık oldu daha yeni iki aydır falan bir tık duzeldi bir nebze rahat ettim en azından gunduzleri yemek yapabiliyorum. Yemek dahi yapamıyordum cunku aglama krizlerimiz vardı. Geceleride saat bası uyanıyordu daha yeni iki üc saate cıktı o bile iyi geldi bana. Bazı bebekler cok zor oluyor. Siz daha yolun basındasınız.Ataklar diş agrıları sancıları olacak gece saatlerce agrıdan aglayacak ins olmaz ama diş sürecleride cok zorluyor. Siz dorduncu ay ayagına yaklasmıssınız ki dorduncu ay atagı hepsinden zordu üç ay yirmi günlükken basladı bir bucuk ay sürdü atak. Hatırlamak bile istemiyorum kabus gibiydi dördüncü ay atagı. Eşiniz geldiğinde bir saat bile olsa uyuyun mutlaka uykusuzluk cok yıpratıyor.. Kuran acıp dinleyin bebeğe de sizede sakinleşmek için iyi gelir..
Benimde çok sinirlendiğim zamanlar oluyor herkesin oluyordur. Bazen çok uykusuz oluyorum başım ağrıyo takatim kalmıyor o sırada da o da huysuzsa arada sesimi yğkseltiyorum yeter ama diye. O bağırıp nara atarken ben kızınca kaşını kaldırıp susup bakıyor ama neden böyle yapıyosun anneciğim diye yavaş yavaş sesimi alçaltıyorum o da dinliyor sonra hemen toparlayıp gülüp öpücüklere boğuyorum. Sonra kendime kızıyorım o bebek o sana muhtaç bi canlı nasıl kızarsın diye. Hepimiz bu süreçten geçiyoruz. Üzülme diyemiyorum anneyiz üzülürüz elbet. Ama o an hemen bebeğini al öp o duygusu silinir zaten anında. Peygamber sabrından lazım annelere
hepimiz canlıyız insanız bizimde çöküş anlarımız olabilir gayet normal. Önemli olan anlık sinir anda kalmalı. Hemen telafi edip öp kokla kendinden sakinleşiyosun o şekil zaten. Dayanabildiğümiz noktaya kadar dayanalım. Zaten bu zamanları daha geriye gelmeyecek. Öyle de zaman geçecwk böyle de. Bende yorgunluğumun son noktasındaydım ki annem geldi çok şükğr memleketten. Kaynana bi işime yaramıyo dibimde oturuyo bende yalnızım yani. Şimdi kendimi toparlarım eski gücüme kavuşurum
sen de memleketine kaç bebeğini alıp biraz tatil yap dinlen iyi gelecek
Kızlar çok tşkr ederim içim bir nebze de olsa rahatladı bi benmi böyleyim diye çok sorguluyodm kendimi ilk bebeğim benmi eksik kalıyorum neden sabırlı değilm diye çok düşünüyodm evet haklsnz geçicek belki bi gün bu mesajları okuyup ne günlerdi diyip geçicem rabbim evlatlarmızı salihlerden eylesin bizede peygamber sabrı versin ![]()
Yok canım yalnıs anlamıyorum da tabikide bende böyle olsn istemem ama ciden yoruldm artık eşim de çok kızar en ufak sesimi bile yükselstem gündüz tek olunca daha stres oluyorum memlekete doğum yaptım orda annem görümce lerim yardımcı oluyodu çok rahatım ankaraya döndüm kimse yok destekszi bakıyorm biliyorum şuan anneme nasıl ihtiyac duyuyosam oda bana duyuyor inşallah daha dikkatli olucam yazdıkların için tşkr ederim cnm![]()
Değişiyor aslında şuan 2 ay 22 günlük gündüz uyku bazen çok kısa gece uzun bazende gece kısa gündüz iyi
- aya girdiginizde yavaş yavaş oyun halisiyla vakit geçirme zamanları geliyor iletişim daha fazla artıyor o zamanlar gelince tadından yenmiyorlar anın tadını çıkarmaya bak ağladığı zaman sar sarmala sakinlesicektir ya da al dışarıya çıkar eğer çok soğuk dersen pencereden dışarıya baktır ya da diğer odalarınızı tanitabilirsin
3 ay daha gaz dönemleri devam ettiği bir süreç illaki bir sebebi var aglamasinin. biraz daha sabredin geçecek insallah
müzikte dinletebilirsiniz ilgisini çekerse
Bu arada kendine kızma. Sabır taşı değiliz hiçbirimiz yeri geliyor sinirleniyor, bağırıyor, ağlıyor, gülüyoruz. 4 mevsim gibiyiz gün içerisinde ruh hallerimiz illaki değişiyor. Eminim sende istemeden bağırdın ve bir an sinirle hızlı koydun yatağa bebeği. Zarar vermemişsin. Oluyor maalesef ki. Ama bir gülüşleri hepsini unutturuyor eminim sizde de öyledir. Bende öyle olduğu zmn buda geçecek diye kendime telkin veriyorum. Lâ İlâhe İllallah veya YA BAKİ ENTEL BAKİ diyorum sürekli.
Benimde yakınımda yardım edebilecek birisi yok. Bende bazen kızardım sonra hemen pişman olurdum. Hiçbirşey anlamıyorlar dertlerini anlatmıyorlar sabrın tükenince odadan çık bir 10 saniye bebeğin seni kızgın görmesin annenin stresi bebeğe geçer derler![]()
Gazı olabilir mi benim bebeğim gazdan durmazdı
Vitaminlerini gün içinde vermeye çalışın dilerseniz daha iyi olur da bi yan etki olursa gece uyku saatlerinde rahatsız etmemesi için gündüz sabah saatlerinde veriliyor benim bildiğim bilgi vermek istedim sadece
Elimizden geldikçe süre açıp uyutuyorz bende eşim de genelde beyaz gürültüde çok işimize yarıyor yusuf süresi nazar duası Fatıma annemizin ninisyle uyutuyoz devamlı üstüne okuyorum sürekli evet uyku saatlerini bende takip edyrm sabah 5 6 gibi kalkar emzirip tekrar yatırıyorm sonra 8 buçuk 9 arası bidaha kalkar vitaminini veririm bakımlarını yaparım 11 de tekrar yatar öyle böyle günlük rutin olusturdm aslında bugünkü tahammülslhm dün gece hastaydm çok kötü hemde saolsn eşim çok yardımcı oldu ama emziren benim sonuçta gece devamlı kalktm sabahta baya erken kalktm kaynım bizdeydi memlekete gdckti diye uykumuda alamadım eşimde abisiyle giti bebeğimin bugün uyku düzeni değşti uyumadı dısarı cıkıcaktk pazar diye uykusu vardı aslında bu yüzden çok ağladı farkındaydm o ara üstünü değştrdhm için kızdım
gidip geliyorm özür diliyorum yavrum dan ![]()
Tm canım tşkr ederim
Oda olabilir ama bugün kü huzursuzluğu tamamen uykusuzluktandı sabah uyku düzeni bozuldu derken