Aynen böyle oluyor akşam 7den beri 3 dk bile uyumuyo ağlayarak uyanıyor calpoldan sonra rahatladı da şuan uyuyo sanırım. Onun ağlaması durdu benimki durmuyo ilk defa böyle acılı ağladı yavrum içim acıdı ya
Ay yavrum yaaa , biz dayanamıyoruz diş ağrısına minik bedenler nasıl mücadele ediyor . Allahim yardım et safisin:(((((
Damakları yarılarak diş çıkıyo düşün kim bilir nasıl acılı birşey napsınlar küçücğk bedenleriyle ![]()
Kuti sakin ol arada bizde malesef ki patlama yaşıyoruz, bende 2 gün önce sinir kriizi geçirdim baya ağladım, dişinin de etkisi var ama genel olarak memnunn değil birşeyden…Güzelce uyumaya çalış, sakinleş inşallah yarına kutayda daha iyi olur ..bizimki 15 aylık bitmiyor dis serüveni, siz daha yolun çok basindasiniz birde bol sabır diliyorum
Eğer uyanmasa tekrardan uycam ama tüm gün bişe yemediği için mama yedirmeye çalılayım diyorum bi yandan da yine ağkarsa diye cesaret edemiyırum. İkilemde kaldım çok.
Ya kaç aya kadar sürcek bu diş çıkma acaba. Sen neden sinir krizi geçirdin . Bende çok yoruldum gerçekten
Ağlayıp uyanırsa mama vermeyi dene, icmezse iştahı yoktur dişten dolayı kendini üzme kafana takma, bu durum bir günlük değil büyüdükce artarak devam edecek, sulu diş kasiyiciyi soğuk bir şekilde eline ver ya da sen tut Kutay ısırsın, soğuk kompres damarları daralttigi için diş ağrısına çok iyi geliyor..Benim kızım sadece onunla rahatlıyor ağrı kesici de bir yerden sonra ise yaramıyor
Soğuk diş kalıyıcıları veriyorum ama almıyor. Sabah zorla deneyeyim yine krize girerse . Bu parmağa geçirilen fırçalar varya onla hep kaşıdım da o rahatlattı baya
Bizim köpek disimiz çıktı 1.5 ay sürdü sanırım sancı süreci ve şimdi de uzadığı için sanırım yine başa döndük…Memnun olmuyor canım hiç birşeyden oyun oynamak istemiyor, yemek yemek istemiyor, sürekli mızmız, sürekli ağlamaklı ve nefes alamayınca patladım artık…Babasında daha iyi duruyor bana gelince nazlı.Bugun çok iyiydi mesela ağrısı yoktu, o iyi olunca bende iyiydim haliyle
Dentijel de iyi onu da alabilirsin, soğuk dışında hiç birşey dediğim gibi ise yaramadi..Biraz sabırlı ol, buna alışmaya bak gerçekten süreç gittikçe zorlaşıyor ama bu da geçecek inşallah
Bugğn pazar ya baba evde ya ondan iyiydi
haftaiçi bize kök söktürmeye başlsrlar . Aynrn onların mızmızlığı değil de aslında neden mızmız olmaları bizi üzüyor. Ağrısı mı var haasta mı diye. Umarım senin minnoşunda bir an önce düzelir herşeyi
Mamasını yese en azından hali kalmayacak diye de korkuyorum bide ameliyatı çok kötü olscak o zaman bu diş sürecinde napcaz bilmem. Allah yardımcımuz olsun
Eşim vardiyalı çalışıyor canım 2 gün çalışsa 2 gün evde bugün evde değildi ama yarın evde mesela ![]()
![]()
öyle tabiki aslında onlara üzülüyoruz dediğin gibi bazen de çok bunaliyorum gerçekten asiri hareketlu dışarda falan asla durmuyor insan gidemiyor bir yere vs ne biliyim hayırlısı olsun canım, kutayda inşallah şu ameliyatı atlatsa seninde üstünden yuk kalkardi
Estağfurullah ne hocası bizimkisi belkı guzel kalbinizden bir duada bende hatırlanırım umuduyla ALLAH rızası içim bişi yapabilmek tek amacım
tutabilirsin 2 gün durumuna gore bak ama pazartesiye muhakak tutmak gerek hayrı cok vardır ALLAH ın ıznıyle
Kusura bakma sinem uyuya kalmışım kaza namazın varsa kaza nıyet edıp tut yoksa bu kandılın adını dıyerek nıyet edıp tutabilirsin bu gunler cok hayırlı gunler kat ve kat sevaplar var ALLAH ın ıznıyle yanı gucun yetiyorsa tut bol bol nafile namaz kıl zıkır cek neye gucun var ıse yap kaçırma ![]()
Ayy ne kusuru asıl sen benjm kusuruma bakma Allah razı olsun çok teşekkür ederim![]()
Hayırlı kandiller güzel Anneler Rabbim gönlünüzden kalbinizden geçen bütün güzel dualarınızı kabul etsin inşallah ![]()
banada dua edermisin yarın eşim sınava giricek kazanması için nakil sınavı ![]()
Estağfurullah banada dua et ALLAH kabul etsın İNŞALLAH ![]()
Kandiliniz mübarek olsun Hanımlar bol bol dua ile geçirelim inşallah ![]()
![]()
Hayırlı kandiller olsun kızlar Allah dualarımızı kabul etsin